וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שני שחקנים בכירים בברצלונה התעמתו בחדר ההלבשה

ב"אס" טוענים שהתקרית התרחשה בחדר ההלבשה ביום שלישי שעבר ושהמועדון סובל מאווירה מתוחה. עוסמאן דמבלה נטש את האימון בשל כאבים

עריכת וידאו: נועה לוי

האם ברצלונה סובלת מבעיות בחדר ההלבשה? ב"אס" שמזוהה עם ריאל מדריד מדווחים היום שהמועדון מנסה להסתיר תקרית חמורה שהתרחשה בחדר ההלבשה של הקבוצה ביום שלישי האחרון, במהלכה פרץ עימות בין שני שחקנים "בכירים מאוד". במהלך העימות שני השחקנים הגיעו לטונים גבוהים, אך השניים גם ידעו להרגיע את הרוחות בעצמם בלי התערבות של גורמים נוספים.

בעיתון מדווחים שהפיטורים של ואלוורדה, המינוי של סטיין האלמוני יחסית והכישלון לצרף שחקן בעל שם בחלון ההעברות של ינואר, יצרו "קרקע מרירה" במועדון וההפסד מול ולנסיה במחזור הקודם הגדיל מאוד את הלחץ במועדון מקטלוניה.

ליאונל מסי, עוסמאן דמבלה, ברצלונה. רויטרס
שוב נפצע? עוסמאן דמבלה/רויטרס

בתוך כך, במועדון צריכים להתמודד כעת עם בעיה מקצועית נוספת. זאת לאחר שעוסמאן דמבלה, הקיצוני הצרפתי שמנסה לחזור מפציעה ארוכה, נטש את האימון היום בשל כאבים בברך. בסביבתו של דמבלה טוענים שמדובר פשוט בכאבים שנובעים מעומס ולא מפציעה חדשה שתחזיר אותו לבית החולים.

כזכור, דמבלה חזר לאחרונה לאימונים מלאים אחרי שלא שיחק מתחילת העונה בשל פציעה. בברצלונה מתמודדים כרגע עם עם סגל קצר במיוחד בחלק הקדמי לאור הפציעה של לואיס סוארס והמכירה של קרלס פרס. אתמול, ב-1:2 על לבנטה, קיקה סטיין נאלץ להסתדר עם ספסל שלא כלל אפילו שחקן התקפה אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully