וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "משחק לא טוב שלנו, יוצאים עם תחושה רעה"

2.2.2020 / 22:27

מאמן בית"ר ירושלים היה מאוכזב אחרי ה-3:1 לבני יהודה, איינבינדר: "זה לא עוד הפסד". אלישע לוי: "מותר לשחקנים לחייך"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

תחושות קשות בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד 3:1 לבני יהודה הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. האוהדים קראו בוז ושרקו לאורך שלבים ארוכים, אנטואן קונטה הורחק ולא ישחק מול הפועל כפר סבא ברביעי, ליוואי גרסיה טופל וחזר אל המגרש בלי אישור, מה שגרם לו לספוג צהוב שיגרום לו להיעדר מהמשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

מנגד, בבני יהודה כמובן שהיו חגיגות ושמחה בעקבות הניצחון. השחקנים רצו לעשרות האוהדים הזהובים שעשו את הדרך אל הבירה וחגגו איתם במשך דקות ארוכות.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. רוני לוי/ברני ארדוב

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר אחרי המשחק: "כשאתה מפסיד אתה כועס ונסער. היה משחק לא טוב שלנו. גם במחצית השנייה לא ידענו להביך אותם בהתקפות המעבר. היינו חייבים לשמור על היתרון גם בעשרה שחקנים. קבלת ההחלטות הייתה לא טובה. המשחק שלנו לא זרם כמו שצריך, ידענו שבני יהודה קבוצה חזקה. ראינו שלקבוצות הצמרת היה קשה נגדה".

"אנחנו יוצאים עם הרגשה רעה מאוד. אנחנו משחקים עוד יומיים מול כפר סבא שלהם יש יום יותר לנוח. זה משמעותי, אבל צריך לנצח".

על ההרחקה של קונטה: "התאכזבתי מזה. ממה שאני ראיתי הצהוב הראשון היה קל מדי. הם עשו עבירה דומה ולא קיבלו. עשינו טעויות ושילמנו עליהן ביוקר".

קפטן בית"ר דן איינבינדר הוסיף: "היו כל כך הרבה אירועים במשחק שקשה לי לחשוב כבר מה היה. אם הפסדנו כנראה שהגיע לנו, אבל נמשיך הלאה. ההרחקה השפיעה עלינו, היה לנו קשה יותר לשחק עם עשרה שחקנים במשך מחצית כמעט שלמה, לא היה קל בעשרה שחקנים. לא הצלחנו לשמור על התוצאה, אבל אנחנו חייבים כבר להסתכל קדימה. אנחנו לא חושב שהתפרקנו, שיחקנו הגנתי יותר כי היינו בעשרה שחקנים. ברגע שבני יהודה הפכה את התוצאה, ניסינו להשוות ובגלל זה היו יותר שטחים. 2:1 או 3:1 זה לא משנה, ניסינו להשיג את השוויון ובגלל זה ספגנו. זה לא הפסד רגיל כי ידענו שזה משחק חשוב מאוד. האירועים שנלוו למשחק בחצי השעה האחרונה מוציאים אותנו בתחושה לא טובה. אנחנו מספיק מנוסים וטובים כדי להתכונן ולהגיע מוכנים למשחק מול הפועל כפר סבא ביום רביעי".

מאמן בני יהודה אלישע לוי: "מותר לשחקנים לחייך היום, עבדנו קשה ובאנו לנצח. אם נדע לשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה נגד מכבי חיפה וכמו ששיחקנו היום ונדע להתגונן כמו שצריך ולצאת קדימה טוב מאוד, נוכל ללכת קדימה. השגנו ניצחון חשוב מאוד. צריך קרדיט לשחקנים שלנו, הם באו בגישה שאנחנו לא חוזרים בלי נקודות הביתה. ראיתי את זה בכל רגע".

אלישע לוי מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
חייך חיוך רחב. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully