וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגיו של מרטין האשק אמרו: "מכבי חיפה בלחץ, הם יתנו לך מה שתדרוש", והעסקה פוצצה

6.2.2020 / 18:00

במכבי חיפה לא אהבו את ההתנהלות של הצ'כי ושל סוכניו: "ברגע ששמענו את המשפט הזה, העניין הסתיים". ביום האחרון האשק העלה את דרישותיו, שוב חשף את "אופיו הבעייתי", כעת לפחות חדרה נושמת לרווחה. כל הפרטים הכספיים על העסקה שפוצצה

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: לילך וייס

בווידאו: התגובות לאחר הניצחון הגדול של מכבי חיפה על הפועל תל אביב

"מכבי חיפה בלחץ, הם יתנו לך מה שתדרוש" - זה המשפט שהוביל לפיצוץ במשא ומתן בין מכבי חיפה ומרטין האשק, כך על פי גורמים בחיפה. לפי אותם גורמים, במהלך המשא ומתן הארוך היום (חמישי) שמעו אנשי המועדון את האשק מקבל עצה מאחד מנציגיו להעלות את הדרישה ולנצל את העובדה שמכבי חיפה רוצה מאוד להחתים שחקן בעמדת הקשר. "ברגע ששמענו את המשפט הזה, העניין הסתיים. יש גבול לכל דבר", אמר גורם במועדון.

הפיצוץ של האשק הגיע אומנם במפתיע אחרי שהשחקן כבר נחת בארץ ועבר בדיקות רפואיות, אך מי שהיה במשרדי המועדון ולצד השחקן במהלך היום לא הופתע כל כך מההודעה של הירוקים על הפיצוץ.

בשבועות האחרונים האשק זכה לביקורת גדולה מאנשי ספרטה פראג על התנהגותו, בניסיונו להשתחרר מהמועדון, ובמהלך היום האשק העלה את החשש של אנשי מכבי חיפה בכל הנוגע לאישיותו.

מרטין האשק במדי הנבחרת הצעירה של צ'כיה ב-2017. GettyImages
ימים סוערים. האשק/GettyImages

הדבר העיקרי היה החזרה של הצ'כי מהסיכום והדרישה שלו לשכר גבוה יותר - אחרי שכבר סוכמו עמו הפרטים הכספיים של החוזה. בחיפה הסכימו לשלם לספרטה פראג מיליון דולר עבור הקשר והסיכום איתו עצמו היה על 210 אלף יורו לעונה, אבל אז לפתע הוא דרש 250 אלף יורו לעונה.

מי שנשמה לרווחה מההודעה של הירוקים היא הפועל חדרה, שרצתה מאוד שיהב גורפינקל יישאר במועדון. מכבי חיפה אמורה הייתה להחזיר את גורפינקל ולהעביר לחדרה את איקוום אוטין, אבל בחיפה הודיעו מיידית לחדרה שאוטין יישאר כזר השישי של המועדון.

האשק בן ה-24, אמור היה להיות הרכש השלישי של הירוקים בחלון ההעברות הנוכחי אחרי ליו וג'ו קוזמינסקי. לאחרונה קבוצתו ספרטה פראג הערימה קשיים על העסקה ואף שלחה אותו להתאמן עם קבוצת המילואים, כשהיא מבקרת קשות את התנהלותו, ומכנה אותה כ"בגידה". בחצי העונה האחרונה בליגה הצ'כית הספיק לכבוש חמישה שערים ולבשל ארבעה נוספים ב-16 משחקים. אחרי שלא הגיע לשדה התעופה ולא התייצב עם חבריו למחנה האימונים - ספרטה פראג הודיעה בזעם: האשק לא יצא למחנה, הוא "זלזל בקבוצה", ושהוא ייענש. כעת מעניין יהיה לראות מה צופן לו העתיד.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים: חנן ממן חתם לשנה וחצי, בניון: "הוא יוסיף עוד איכות"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully