וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חנן ממן חתם לשנה וחצי, בניון: "הוא יוסיף עוד איכות"

6.2.2020 / 15:01

הקשר שהתיר את חוזהו בהפועל באר שבע חזר לקדנציה שנייה בקבוצה. המנהל המקצועי: "הוא ועטר יעזרו לנו במטרות שלנו". חוגג לשחקנים: "יש פה יכולות יוצאות דופן אבל כישרון לבד לא יספיק"

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים החתימה היום (חמישי) את חנן ממן, שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה. אחרי שבתחילת השבוע פנה קשר הפועל באר שבע להנהלת הקבוצה וביקש להשתחרר, הוא התיר סופית את חוזהו מצטרף לאלירן עטר שחתם אתמול בקבוצה של רוני לוי, וינסה למעשה להיכנס לנעליו של גדי קינדה שעזב לקנזס סיטי מה-MLS. ממן חתם על חוזה לעונה וחצי, לאחר שוויתר על השנה השלישית בחוזהו בבאר שבע, שאותה יקבל בתור אופציה בבית"ר.

המנהל המקצועי יוסי בניון לאחר ההחתמה: "אנחנו ממשיכים ומביאים שחקנים על מנת להפוך את הקבוצה לחזקה יותר ואיכותית יותר. ההגעה של אלירן אתמול ושל חנן היום יתנו לנו עוד איכות בסגל ואנחנו בטוחים שיעזרו לנו במטרות שלנו עד לסוף העונה".

חנן ממן בית"ר ירושלים. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שוב בצהוב שחור. חנן ממן/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

ממן (30) גדל בהפועל חיפה ושיחק במדיה ארבע עונות, עד שב-2012 עבר להפועל תל אביב, ומשם נחת בבוורן הבלגית, ממנה חזר בקיץ 2014 לבית"ר ירושלים, כשאחרי עונה אחת במהלכה הציג יכולת טובה וכבש חמישה שערים חזר להפועל חיפה, בשורותיה שיחק שנתיים וחצי לפני שעבר בינואר 2018 להפועל באר שבע, והפך לשחקן המרכזי שלה בדרך לזכייה באליפות השלישית ברציפות, אך אשתקד דעך והתנדנד בין ההרכב לספסל בבירת הנגב.

אלירן עטר בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אימון ראשון. עטר/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים
אלירן עטר בית"ר ירושלים. אתר רשמי בית"ר ירושלים, אתר רשמי
"יאללה בית"ר". עטר/אתר רשמי, אתר רשמי בית"ר ירושלים

אלירן עטר, שקיבל את החולצה עם המספר 16, ערך אימון בכורה ואמר: "אני שמח, נרגש, חיכיתי הרבה זמן להגיע למועדון הזה, מחכה כבר ליום שני לפגוש את הקהל בטדי, יאללה בית"ר".

הבעלים משה חוגג ערך שיחות עם הצוות המקצועי ועם השחקנים. "אני מאוכזב מאוד כמו כולם אבל אני מאמין בכם", אמר חוגג לשחקנים. "יש פה יכולות יוצאות דופן אבל כישרון לבד לא יספיק. צריך מנטליות חזקה ורעב בלתי נגמר. יש לנו עוד 17 משחקים בליגה ובגביע. אני רוצה לראות את הקבוצה הזאת אחרת. השחקנים שפה נבחרו על ידינו ואנחנו מאמינים בכם. אני, הקהל והמאמן רוצים לראות יותר יוזמה ואת העוצמה של בית"ר באה לידי ביטוי".

הפועל באר שבע נפרדת מחנן ממן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully