וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה: "לא הלכתי לחור, הרבה שחקנים היו מתחלפים איתי"

בית"ר ירושלים מאוכזבת? "יכול להבין אותם". למה דווקא בארה"ב? "לא חשבתי שבלגיה זה יותר טוב מבארץ ושאפשר להתקדם שם". קנזס סיטי? "בכל פעם שאני נכנס לחדר הלבשה אני מופתע". גדי קינדה התייחס בגל"צ למסע שעבר, ומתעקש: "אני היחיד שהחלטתי איפה לשחק"

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

שבועות ספורים אחרי שעזב את בית"ר ירושלים ועבר לקנזס סיטי מה-MLS, גדי קינדה מתעקש ש"לא הלכתי לחור, הרבה שחקנים היו מתחלפים אותי", והתייחס לאכזבה של בית"ר ירושלים על כך שעזב אותה באמצע העונה: "יכול להבין אותם".

קינדה התראיין היום לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, והתייחס לקבלת הפנים שזכה לה בקבוצתו החדשה: "מוזר לי לא להיות בארץ אבל קיבלו אותי מאוד יפה, יש פה אנשים מאוד טובים. הצטרפתי למחנה אימון, והם נתנו לי להרגיש ממש טוב.

"זו עיר גדולה במרכז אמריקה, נורא קר פה, קפוא, וכל יום אני מרגיש יותר טוב, מבחינת הקבוצה והעיר, ומאמין שזה רק יילך וישתפר. מתחם האימונים באמת מדהים, בחיים לא ראיתי דבר כזה. בכל פעם שאני נכנס לחדר הלבשה אני מופתע. זה באמת ברמות הכי גבוהות. כשאמרו לי שזה ברמת טופ-5 בעולם לא האמנתי, אבל זה באמת ככה. יש פה שחקנים ממש טובים, 9-8 שחקנים ברמה ממש גבוהה.

"המאמן דיבר איתי והסביר לי שכולם פה כמו משפחה, הרגשתי שכולם מנסים לעזור לי בכל דבר - על המגרש ומחוץ למגרש, וזה נתן לי הרגשה כל כך טובה".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בטוח בעצמו. קינדה/ברני ארדוב

קינדה נשאל מדוע עבר לארה"ב ולא לאירופה, ואמר: "ברור שעדיף לאירופה אבל לא הייתה הצעה ממשית ללכת לקבוצה ממש טובה באירופה. ה-MLS בעלייה, באים לפה שחקנים בטופ. לא הלכתי לחור, הרבה שחקנים היו מחליפים איתי. היו דיבורים עם קבוצות אבל לא משהו רציני, וגם אם היה משהו רציני - לא חשבתי שבלגיה זה יותר טוב מבארץ ושאפשר להתקדם שם. תמיד אמרתי שאלך לקבוצה שממש רוצה אותי, וקנזס ממש רצתה אותי".

על המתח איפה יחתום והמאבקים בין ג'קי בן זקן לבית"ר ירושלים: "תמיד ידעתי שאני היחיד שיחליט איפה אני משחק. ברור שכל אחד הציע ונתון את הדעה שלו, אבל בסופו של דבר החלטתי עם המשפחה שלי".

על האכזבה שהביעו בבית"ר ירושלים על ההחלטה שלו לעזוב באמצע העונה: "יכול להבין אותם, הייתי חלק מאוד משמעותי בקבוצה. בית"ר מאוד עזרה לי ושיפרה אותי וזו השנה שהכי נהניתי מכדורגל, אבל אין מה לעשות, שחקנים באים והולכים, בית"ר תמשיך להיות טבה ותסתדר גם בלעדיי. טבעי שעכשיו אחרי הפסדים יגידו שאני חסר, אבל אני גם רואה שמחתימים שחקנים. בית"ר תסתדר בלעדיי, והיא עוד תדבר חזק".

"אני מרגיש שאני הכי מוכן שהייתי. בגיל הנכון, יצאתי אחרי חצי עונה טובה מאוד בקבוצה גדולה בארץ, מרגיש בשל, פיזית ומנטלית, ומאמין שאעשה פה דברים טובים. נבחרת ישראל? אומרים שזו ליגה חלשה אבל היא קשה מאוד, ואם אהיה טוב, אין סיבה שלא אהיה בנבחרת".

עוד בוואלה!

בין סוכנים, אנשי עסקים ובעלי קבוצות: גדי קינדה רק רצה לשחק

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully