וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהחתימה שני זרים: הפועל באר שבע צפויה להודיע על צירוף וארן וגאנם

6.2.2020 / 7:22

חלוץ רעננה אמור לחתום על חוזה ל-3 שנים וישתכר כ-200 אלף דולר בעונה הראשונה, חלוץ בית"ר עשוי להגיע כחלק מטרייד עם חנן ממן

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עיקרי הדברים:

- הפועל באר שבע העבירה את טיוטת החוזה של גאנם לאבי נמני

- בקבוצה מקווים להתחזק גם באנתוני וארן. חנן ממן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לבית"ר

- במועדון כועסים על אוראל גרינפלד בעקבות הפנדל שקיבלה נתניה

seperator

אחרי שהודיעה אתמול (רביעי) רשמית על התחזקותה בשני זרים חדשים, אלטון אקולטסה ודויד סימאו, הפועל באר שבע צפויה להודיע במהלך היום על צירוף שני החלוצים הישראלים קייס גאנם ואנתוני וארן. הלילה אחרי חצות כבר הועברה טיוטת החוזה של גאנם לסוכנו אבי נמני אחרי שאלונה ברקת ואשר אלון הגיעו להבנות על רכישת 50 אחוז מכרטיסו תמורת כ-2.5 מיליון שקלים.

גאנם אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי וישתכר בעונתו הראשונה כ-200 אלף דולר כולל בונוסים. במועדון החליטו ללכת על גאנם אחרי שמכבי תל אביב השהתה את המגעים לצירופו בשל הדרישה של הפועל רעננה לכסף מזומן בעסקה. מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס הבהיר לראשי הקבוצה כי היא לא תוכל להסתמך בכל משחק על בן שהר ונייג'ל האסלביינק ובעיקר לא על שהר שלא זוכה כמעט למנוחה ופותח בכל משחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קייס גאנם שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
בדרך לבאר שבע. קייס גאנם/ברני ארדוב

גאנם הוא פוטנציאל טוב ובבאר שבע משוכנעים שיקצרו ממנו פירות בהמשך. הוא חלוץ גבוה ופיזי ודי היה לראות במשחק האחרון של הפועל רעננה מול מכבי תל אביב השבוע שהוא הצליח להתמודד לא אחת עם איתן טיבי וז'איר אמאדור. באשר לאנתוני וארן, צירופו יתאפשר רק אם הכל יסגר הבוקר בין חנן ממן לבית"ר ירושלים. במידה שממן יעבור לירושלים, רוצה באר שבע לראות אצלה את החלוץ ולא חוששת ממאבק בין ארבעה חלוצים."אנחנו בונים כבר עכשיו את הקבוצה של העונה הבאה. זה יכול להיות דבר מצוין", הסבירו במועדון את ההחלטות האחרונות.

בבאר שבע יצאו מהמשחק אמש מול מכבי נתניה ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה שיחקה יותר טוב מהמארחת והיתה ראויה ליותר מנקודה. מצד שני זה כבר התיקו השלישי ברציפות ולמזלה של באר שבע, בית"ר ירושלים הפסידה את שני משחקיה האחרונים כך שהפער מהמקום השלישי קטן. בקבוצה גם נשמעו טענות קשות בהפסקת המשחק וגם בסיומו כנגד השופט אוראל גרינפלד ששרק לפנדל שקיפח מאוד את הקבוצה. בבאר שבע תהו מדוע לא נקרא גרינפלד לעמדת הוואר על ידי שופט המסך דניאל בר נתן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully