וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "היה לנו קצת חוסר מזל", שי ברדה: "מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון"

מאמן הפועל באר שבע יצא מאוכזב מה-1:1 מול מכבי נתניה: "היינו טובים יותר. הרווחנו את שיר צדק". שי ברדה על אלמוג כהן: " יכול להיות שברגעים מסוימים הוא צריך להיות יותר מאוזן, אבל הוא נכס למועדון"

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

מצד אחד: מכבי נתניה שבזכות ה-1:1 מול הפועל באר שבע הערב (רביעי) התקרבה עד כדי ארבע נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון. מצד שני: הפועל באר שבע, שרשמה תוצאת תיקו שלישית ברציפות.

"היינו טובים יותר לכל אורך המשחק", אמר יוסי אבוקסיס. "היה לנו קצת חוסר מזל, בעיקר עם הנגיחה של מיגל ויטור שלא נכנסה בדקות הסיום. אני כן מעודד מזה שהשחקנים נלחמו עד הסוף. כל מי ששיחק נתן את הכול. גם שיר צדק שחזר אחרי הרבה זמן רשם משחק טוב. אני שמח שהוא חזר, הרווחנו שחקן טוב שעשה דברים יפים בהפועל באר שבע. אנתוני וארן? השם שלו עלה, אנחנו מנסים להתחזק".

שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן. לילך וייס רוזנברג
"נכס למכבי נתניה". אלמוג כהן רואה כרטיס צהוב שני ואדום/לילך וייס רוזנברג

"הנקודה שיקפה", הודה שיר ברדה. "היינו צריכים להבקיע יותר שערים בהתחלה. זה התחיל טוב כשהובלנו, אבל אז ספגנו בגלל חוסר ריכוז. אני די מרוצה מאיך שנראינו ב-70 דקות, אבל נצטרך לדעת לעשות את זה גם ב-90 דקות. אני מאמין שנגיע לפלייאוף העליון כי מגיע לנו להיות שם".

ברדה דיבר על אלמוג כהן: "הוא שחקן עם המון אמוציות, והוא נכס למכבי נתניה. יכול להיות שברגעים מסוימים הוא צריך להיות יותר מאוזן, אבל אני מאושר שיש לי שחקן כזה. אייל סגל זה מכבי נתניה. כל מה שנוצר כאן בשנים האחרונות זה בזכותו. הוא נכס ואני מקווה שהוא יישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully