וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החתימה את אנתוני וארן, קייס גאנם, אלטון אקולטסה וירדן קרישטול

6.2.2020 / 19:00

ארבע החתמות לאבוקסיס וברקת ביום האחרון של החלון: חלוץ בית"ר ירושלים הצטרף כחלק מעסקת חנן ממן וחתם לעונה וחצי. חלוץ הפועל רעננה חבר אליו וחתם ל-4.5 שנים, גם שוער עירוני טבריה. אקולטסה, שחקן הכנף, מגיע בהשאלה מסנט טרוידן הבלגית

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

הפועל באר שבע ממשיכה להתחמש, ורגע לפני סיום חלון ההעברות הערב (חמישי) היא התרעננה ושינתה את פניה אחרי שהחתימה את אנתוני וארן, קייס גאנם, ירדן קרישטול ואלטון אקולטסה. הארבעה הצטרפו לדויד סימאו שחתם אתמול.

וארן חתם לעונה וחצי כחלק מעסקת חנן ממן, ויגיע לבירת הנגב למרות שהצהיר אתמול שהוא מעדיף להמשיך בבית"ר ירושלים. וארן, כמו קייס גאנם, ירוויח 150 אלף דולר לעונה.

בנוסף צירפה באר שבע גם את ירדן קרישטול מעירוני טבריה, והוא ישמש כשוער המחליף של אוהד לויטה אחרי פציעתו של ארנסטס שטקוס. השוער בן ה-26, שגדל בהפועל עכו, ועבר בין מ.ס אשדוד, הפועל פתח תקוה והפועל כפר שלם לפני שהגיע לטבריה, יהפוך לרכש נוסף של יוסי אבוקסיס הישר מליגה א'.

אקולטסה, שחקן הכנף, מגיע מסנט טרוידן הבלגית, שרכשה אותו מקלאב ברוז' תמורת 250 אלף יורו בקיץ 2018. אקולטסה מגיע בהשאלה, ולבאר שבע אופציה לרכוש אותו. הוא גדל במחלקת הנוער של אייאקס ושיחק בקבוצת המילואים שלה בליגת המשנה בהולנד. בליגה הבכירה בבלגיה הוא צבר 87 הופעות במדי ווסטרלו וסנט טרוידן. למרות שהשתייך לקלאב ברוז' בעבר, הוא לא שיחק במדיה.

אנתוני וארן הפועל באר שבע. אתר רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
אתגר חדש. אנתוני וארן/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל באר שבע
קייס גאנם, הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
קבוצה חדשה. גאנם/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

בנוגע לקייס גאנם, חלוץ הפועל רעננה בן ה-22 - אלונה ברקת ואשר אלון הגיעו להבנות על רכישת 50 אחוז מכרטיסו תמורת 2.35 מיליון שקל. גאנם חתם על חוזה לשנתיים שנים וחצי עם אופציה לשנתיים נוספות בשכר של 150 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים. במועדון החליטו ללכת על גאנם אחרי שמכבי תל אביב השהתה את המגעים לצירופו בשל הדרישה של הפועל רעננה לכסף מזומן בעסקה.

מנכ"ל הפועל רעננה, גיל קופר, אמר אחרי שהושלמה ההעברה: "אנחנו מודים לקייס גאנם על התקופה שהיה בהפועל רעננה, שמחים על ההתקדמות שלו במועדון, כמו שחקנים צעירים אחרים שגדלו והתפתחו במועדון בשנים האחרונות, תודה ובהצלחה!".

ג'ימי מרין, שאחרי שכבר צולם במדי הפועל רעננה עבר למ.ס אשדוד, פינה מקום של זר בסגל הקבוצה, וצייץ: "אני עובר כדי לשחק 90 דקות מדי שבוע ולהמשיך להסתגל לכדורגל מאוד דינמי ופיזי. לפני כמה שבועות סבלתי מפציעת שריר שהאטה אותי, והבנתי שיהיה לי מסובך לקבל זמן משחק קבוע בהפועל באר שבע. לכן החלטנו שעדיף שאסיים את העונה בקבוצה אחרת. אני מקווה לתרום לקבוצה החדשה החל מסוף השבוע".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע ספגה משחק רדיוס בפועל על הנהמות במשחק בקרית שמונה

לכתבה המלאה
אלטון אקולטסה חתם הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
איזה יום. אלטון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע
ירדן קרישטול חתם הפועל באר שבע. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
ברוך הבא. קרישטול/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully