וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בית הדין גזר על הקבוצה משחק רדיוס בנוסף לקנס כספי

6.2.2020 / 16:46

העונש נקבע בעקבות נהמות האוהדים ב-0:0 של קבוצתם בקרית שמונה. במועדון ניסו לטעון כי הנהמות לא היו על רקע גזעני, אך בבית הדין לא התרשמו

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: תגובות לתיקו בין מכבי נתניה והפועל באר שבע

בית הדין המשמעתי גזר היום (חמישי) על הפועל באר שבע משחק רדיוס אחד בפועל וקנס בסך 20 אלף שקל כשבנוסף הוטל על הקבוצה עונש של משחק רדיוס נוסף על תנאי. כזכור המשחק בין עירוני קרית שמונה להפוע באר שבע מה-25 בינואר הופסק לאחר שלטענת שופט המשחק ואנשי קרית שמונה נשמעו נהמות גזעניות מצד אוהדי הקבוצה האורחת. הגדילה לעשות בעלי הקבוצה אלונה ברקת בכך שעלתה ליציע על מנת לגרום לקהל לחדול מהקריאות, והמשחק בסופו של דבר נמשך והסתיים ב-0:0.

בהפועל באר שבע טענו כי הם "לא מכחישים שהיו נהמות", ורואים "בחומרה רבה כל אקט של גזענות", אך בכל זאת סייגו וביקשו "לשים את האירועים בפרופורציות". בבאר שבע ביקשו לטעון בנוסף כי הנהמות לא הופנו כלפי שחקן שחום עור ועל כן לא מדובר בגזענות. בבית הדין לא התרשמו וטענו כי בדו"ח השיפוט שחקניה כהי העור של עירוני קרית שמונה היו ה"נמענים" לנהמות.

העונש לא ייכנס לתוקף במשחק הבית הקרוב מול נס ציונה, אותו תוכל לארח הקבוצה כרגיל בטרנר, אלא יושת במשחק הבית מול הפועל כפר סבא ב-23 בפברואר.

אוהדי הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
יצטרכו לנדוד במשחק הבית מול הפועל כפר סבא. אוהדי הפועל באר שבע בקרית שמונה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully