וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים 80:91

בכורה פנטסטית ליאניס קסטריטיס על הקווים. גינת וליונס הובילו את האדומים מתל אביב לניצחון יוקרתי והנחילו לקבוצה מהבירה הפסד בית ראשון מאז אפריל 2019

שחקן הפועל תל אביב, תומר גינת. ברני ארדוב
שלשות גדולות בקלאץ'. גינת/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הפתיעה היום (שישי) את הפועל ירושלים כשניצחה אותה בארנה בפתיחת המחזור ה-18 בליגת העל. האדומים מתל אביב התייצבו למשחק עם מאזן 11:6 והמאמן החדש, יאניס קסטריטיס היווני, ערך בכורה מושלמת מבחינתו. ירושלים הגיעה למשחק עם מאזן ביתי מושלם בכל המסגרות, אבל נכנעה בארנה בפעם הראשונה העונה. אחרי שני הפסדי ליגה (בחוץ) בשלושת השבועות האחרונים, אולי זו לא הפתעה כה גדולה.

הפועל תל אביב ניצלה היום את כל הכלים שלה באופן מקסימלי וניצחה אחרי שהיא הוליכה לאורך מרבית המשחק. ליונס ניהל היטב מהקו האחורי, וויליאמס והמילטון ייצרו נקודות קלות בצבע וגינת קלע נקודות יקרות בקלאץ'. ירושלים מנגד, לא הצליחה ליצור מומנטום חיובי לאורך יותר מ-2-3 דקות ועודד קטש נראה מאוד עצבני על הספסל. רוב השחקנים לא סיפקו מעט מדי ובסיום הם הפסידו בארנה לראשונה מאז אפריל 2019.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ברני ארדוב
בכורה נהדרת. קסטריטיס/ברני ארדוב

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 23 (10 מ-13 מהשדה), ג'ייקובן בראון 20, תמיר בלאט 15, בר טימור 7, נמרוד לוי 5 ושלווין מאק 5 כ"א, עידן זלמנסון 3, ג'ון הולנד 2 ו-8 ריבאונדים. סולימאן בריימו ודניאל רוזנבאום שיחקו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: מארק ליונס 23 נקודות, 11 אסיסטים, 5 חטיפות ו-6 איבודים, לטאביוס וויליאמס 21 (9 מ-10 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, ג'ורדן המילטון 19, תומר גינת 17 ו-9 ריבאונדים, לנזל סמית' 7 ו-6 אסיסטים, דניאל קופרברג 4. ים מדר וחואקין שוכמן שיחקו ולא קלעו.

עוד בוואלה!

בארה"ב חושפים: הסיבות להסכם של קובי בריאנט ואשתו לא לטוס יחד

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב, לטאביוס וויליאמס. ברני ארדוב
90 אחוז מהשדה. וויליאמס/ברני ארדוב

רבע 1

הפועל ירושלים הובילה 0:5, לפני שהפועל תל אביב יצאה לריצת 0:11 וביצעה מהפך. הקבוצה של קטש הפציצה מחוץ לקשת ותמיר בלאט קלע שלשה וקבע 15:15, אבל האורחת הלכה לצבע, ייצרה שם נקודות וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 17:21.

רבע 2

ירושלים הורידה את המינוס ל-23:22 בדקות הפתיחה של הרבע השני, אבל אז איבדה ריכוז לחלוטין. השחקנים בלבן איבדו עוד ועוד כדורים והאורחת ניצלה זאת לנקודות קלות וליתרון 22:30. הפועל תל אביב כבר הוליכה 26:37, לפני שירושלים התעוררה לקראת הירידה להפסקה וצימקה ל-41:35 במחצית.

שחקן הפועל תל אביב, ג'ורדן המילטון. ברני ארדוב
הרבה נקודות קלות בצבע. המילטון/ברני ארדוב

רבע 3

המילטון ו-וויליאמס המשיכו לקלוע נקודות בצבע ללא הפרעה והפועל תל אביב שמרה על היתרון וטיפסה ל-40:50. עודד קטש לא מצא נוסחה או הרכב שישנו את המומנטום ו-2:47 דקות לסיום הרבע, תומר גינת העלה את האורחת ליתרון השיא שלה עד כה, 44:57. תמיר בלאט קירב את ירושלים עם שתי שלשות, אבל בסיום הרבע זה 54:64 להפועל תל אביב.

רבע 4

6 נקודות רצופות של טיישון תומאס הורידו את ירושלים לפיגור 64:60 בלבד, אבל הפועל תל אביב נשארה מפוקסת. שלשות של תומר גינת ומהלך של 4 נקודות של סמית', עזרו לאדומים לעלות מ-64:69, ל-66:76. גינת קבר עוד שלשה כדי לקבוע 68:81 וכאן ירושלים כבר נשברה. הפועל תל אביב עלתה ל-72:87 כשתי דקות לבאזר והמשיכה ל-80:91 בסיום.

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש. ברני ארדוב
לא מצא פתרונות ונראה עצבני. קטש/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים, ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
מהבודדים שתפקדו בירושלים. בראון/ברני ארדוב
שחקני הפועל תל אביב, ג'ורדן המילטון, מארק ליונס. ברני ארדוב
שניים מהשחקנים הבולטים היום. המילטון וליונס/ברני ארדוב
אורי ששון עושה איפון לקמע של הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אורי ששון הגיע ועשה איפון לקמע של הפועל ירושלים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully