וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסתפק בכמעט: כך סדריק בקאמבו חתם בקבוצת "כמעט ברצלונה"

חלוץ בייג'ינג גואון המריא לספרד, אבל קיבל הוראה לבצע פרסה בעצירת הביניים. לפחות הוא ו-transfermarkt לקחו את זה בהומור

עריכת וידאו: נועה לוי

סדריק בקאמבו מאוד התאכזב כשברצלונה לא החתימה אותו בחלון ההעברות הנוכחי, אבל הצרפתי-קונגולזי גם הוכיח רוח טובה והומור. הכל החל בדיווח של ל'אקיפ אתמול (חמישי). הצרפתים סיפרו שבמסגרת החיפושים של ברצלונה אחר חלוץ שימלא את החלל שנוצר בגלל הפציעה של לואיס סוארס, אריק אבידל יצר קשר עם סוכניו של בקאמבו ופתח במגעים.

הצרפתי-קונגולזי הבריק במדי ויאריאל, לפני שנמכר לבייג'ינג גואון הסינית תמורת 40 מיליון יורו בדיוק לפני שנה. ההיכרות שלו עם לה ליגה הייתה אחת הסיבות שברצלונה הפנתה אליו את תשומת ליבה והוא קיבל רשות מקבוצתו הסינית לנהל מו"מ עם אלופת ספרד.

בייג'ינג עורכת מחנה אימונים בדרום קוריאה ובקאמבו עלה על טיסה לספרד, עם עצירת ביניים בהונג קונג. לדאבונו, אחרי שהוא נחת בשדה התעופה בהונג קונג, הוא קיבל שיחת טלפון מאבידל שבישר לו: "החלטנו לרדת ממך, העסקה מבוטלת".

הסיפור כאמור נחשף אתמול בתקשורת הצרפתית ובקאמבו הגיב בהומור. בחשבון הטוויטר שלו הוא תייג את האתר המפורסם Transfermarkt וכתב: "היי, transfermarkt, תשנו את הסטטוס בהיסטוריה שלי ל'כמעט ברצלונה'. לא משנה מה יקרה, אני בוטח בתהליך. תודה אלוהים על הכל. אנטואן גריזמן, נתראה בפעם אחרת".

ב-Transfermarkt גילו בעצמם רוח הומוריסטית ואכן הכניסו להיסטוריית ההעברות של הקמרוני "כמעט ברצלונה".

טרנספרמרקט בקאמבו. צילום מסך
טרנספרמרקט בקאמבו/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully