וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "נצטרך עוד שחקן או שניים". וארן בספק ליום א'

31.1.2020 / 11:40

בניון ורוני לוי מנסים לצרף שחקן ברגע האחרון, השחקנים מרגישים שרמת האימונים נפגעת כאשר ישנו סגל חסר. החלוץ סובל מכאבים

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

(עדכון ראשון: 9:57)

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק נגד בני יהודה ביום ראשון בידיעה שניצחון יגדיל את הפער שלה מהמקום הרביעי לתשע נקודות וגם יקרב אותה בחזרה למאבק האליפות. בצוות המקצועי מרוצים מהחזרה לסגל של פרדי פלומן ושלומי אזולאי, זאת אחרי שאנטואן קונטה שב בעצמו עוד לפניהם. לעומת זאת, אנתוני וארן הרגיש היום כאבים והוא בספק. בקבוצה רצו לשלב את אזולאי בהדרגה אחרי הפציעה, אבל ייתכן שהוא יפתח בגלל הכאבים של וארן.

שחקנים בקבוצה התייחסו לביקורת על היכולת במשחקים האחרונים ואמרו: "לפעמים הכל תוצאה של אימונים. גדי קינדה עזב, שלומי אזולאי פצוע ועוד כמה לא כשירים לאימונים מלאים. פתאום אין סגל לעשות אימון כמו שצריך וזה פוגע בנו ומשפיע על המשחק. באימונים נאלצים להשתמש בכמות גדולה מדי של שחקנים מהנוער. הם מוכשרים, אבל ילדים וקשה להרים ככה את רמת האימון. נצטרך עוד שחקן או שניים שירימו את הרמה, וגם לקוות שעידן ורד יחזור לעצמו עם הזמן - הוא נראה מצוין באימונים".

בדרך כלל שחקני כדורגל לא ממש רוצים שלקבוצה שלהם יצטרפו שחקנים חדשים, אבל בבית"ר ירושלים קורה ההיפך ובשבועות האחרונים מצב הסגל הפך לשיחת היום בין השחקנים. הם מדברים בעיקר על רמת הסגל וההשפעה על האימונים וחוששים שברגעי ההכרעה של העונה השמיכה הקצרה תשפיע על התוצאות.

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
ממשיך לנסות לאתר זר משמעותי. בניון/דני מרון

בניגוד להרגשת השחקנים והצוות המקצועי, במועדון משוכנעים שגם עם הסגל הנוכחי הקבוצה תשמור על המקום השלישי והכרטיס לאירופה, כך שלוקחים בחשבון את המצב הנתון ומוכנים להתמודד איתו, גם אם החלון ייסגר ולא יצורף אף שחקן.

בינתיים המנהל המקצועי, יוסי בניון, עובד סביב השעון כדי למצוא חיזוק, אבל עדיין אין משהו קונקרטי. בבית"ר ממשיכים לבדוק אופציות של זרים ומקווים להנחית ברגע האחרון שחקן משמעותי, אך בשלב זה לא הגיעו לסיכום עם אף זר. משה חוגג כל הזמן מזכיר את ההחתמות של מיחאי וודוץ ואנתוני אנאן שנעשו תחת לחץ בעונה שעברה ורוצה לצרף אך ורק שחקן משמעותי שבאמת ישדרג. אם לא יימצא כזה, הוא מעדיף ששחקנים צעירים יקבלו דקות.

בנוגע לאלירן עטר, ההצעה של בית"ר עדיין בעינה וקיימים פערים כספיים גדולים ביחס למה שהוא מרוויח במכבי תל אביב בעונה הנוכחית. שני הצדדים מעריכים שאם יזוז משהו בנושא זה יהיה רק בשבוע הבא לקראת סגירת חלון ההעברות ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully