וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה בקשה לאזרוח קוזמינסקי, חזיזה צפוי להיעדר בשבת

31.1.2020 / 8:36

לירוקים אין מקום לזר נוסף והשוער לא יירשם עד שיקבל תעודת זהות כחולה. הקשר עדיין סובל מכאבים. שועה יחזור להתאמן ביום א'

עריכת וידאו: ניר חן

מכבי חיפה הגישה בקשה רשמית למשרד הפנים לאזרוחו של ג'ו קוזמינסקי, השוער האמריקאי-יהודי שחתם בקבוצה. הבקשה נועדה לאפשר את רישומו כשחקן ישראלי בסגל. עד אשר הבקשה לא תאושר, השוער לא יירשם בסגל מכיוון שלירוקים אין מקום לעוד זר. ההערכה היא שמדובר בהליך קצר וייתכן שכבר בשבוע הבא הוא יקבל את האישור המיוחל ויירשם בסגל.

בחיפה נוטים להשאיר את ירדן שועה, שלא יורשה להתאמן היום ומושעה עד יום ראשון. גם החלוץ לא רוצה לעזוב בהשאלה והבהיר לסובבים אותו שאם הוא לא יימכר, הוא ידרוש להישאר בקבוצה. שועה הבהיר למקורביו שהתסכול שהוביל להתפרצות שלו אחרי הניצחון על בני יהודה ביום שני, נבע בעיקר מהעובדה שהוא הרגיש בכושר טוב. גורמים בסביבתו אמרו: "אחרי גול שהעלה את הקבוצה לרבע גמר הגביע ודקות מצוינות בליגה, הוא לא שיחק אפילו דקה. ברור שההתנהגות שלו לא מוצדקת, אבל צריך גם לשאול מה ומי גרמו לזה".

במכבי חיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום אחרי התקרית ביום שני ושועה יספוג עונש בוועדת המשמעת. במועדון מנסים להנמיך את הלהבות סביב העיסוק בחלוץ ומתרכזים במשחק מחר נגד הפועל כפר סבא (17:30, ספורט3), שבסיומו יוכלו להקטין את הפער ממכבי תל אביב לשתי נקודות בלבד. דולב חזיזה עדיין מרגיש כאבים ולא צפוי להיות בסגל למשחק. מרקו בלבול לא צפוי לערוך שינויים גדולים בהרכב.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך לשבת ביציע. חזיזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully