וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון סטרשנוב: "ביטול הרדיוס? עדיף לקבוצות לקבל משחק ללא קהל או הורדת נקודות?"

1.1.2020 / 21:00

הקבוצות התל אביביות רוצות להעביר החלטה לביטול גורף של עונשי הרדיוס בכדורגל, אב בית הדין העליון של ההתאחדות הגיב: "יקבלו במקום עונש יותר קשה. לא יהיה חכם להוריד את עונשי הרדיוס"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל לקראת מכבי חיפה - מכבי תל אביב

השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, אב בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, ישב היום (רביעי) בראש הרכב הדיינים שדחה את בקשות מכבי והפועל תל אביב לביטול עונשי הרדיוס שהושתו עליהן בבית הדין המשמעתי בשבוע שעבר.

סטרשנוב לא רצה להסביר את ההחלטה שלו ושל חבריו בטענה כי הנימוקים נכתבו בפסק הדין, אבל כאב בית הדין הוא הסכים להתייחס עקרונית לכוונה של נציגי המועדונים לשנות את סל העונשים שעומדים לזכות הדיינים, כשהם שואפים להעביר החלטה בשבוע הבא בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל לפיה יבוטלו עונשי הרדיוס בצורה גורפת, מה שאולי אף יגרום לביטול מיידי של עונש הרדיוס שמתוכנן למכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים.

אמנון סטרשנוב נשיא בית המשפט העליון של ההתאחדות לכדורגל. דני מרון
"עונש הרדיוס הוא העונש הקל מבין שלושת העונשים". השופט בדימוס אמנון סטרשנוב/דני מרון

"עונשי הרדיוס, משחקים ללא קהל והורדת נקודות קבועים בתקנוני המשמעת גם בארץ, גם באופ"א וגם בפיפ"א ואני לא מניח שההתאחדות לכדורגל תוריד עונשים מתקנונים שמחייבים אותה", הבהיר סטרשנוב את עמדתו.

אב בית הדין העליון, שמבין דבר או שניים בכדורגל, משוכנע שעונש הרדיוס הרבה יותר קל מהעונשים האחרים שיוותרו בידי הדיינים: "עונש הרדיוס הוא העונש הקל מבין שלושת העונשים הללו. מה עדיף לקבוצות - משחק ללא קהל? יורידו את עונש הרדיוס, אז יישאר משחק ללא קהל או הורדת נקודות. הקבוצות מעדיפות זאת על פני הרדיוס? הרי זה יותר חמור".

סטרשנוב הוסיף: "במקרים חמורים אפשר גם להעניש בהורדת ליגה. ברור שההתאחדות לכדורגל יכולה לשנות עונשים. להוריד או להוסיף, אבל אני סבור שהיא לא תעשה כך. זה לא יהיה חכם להוריד את עונשי הרדיוס. בעלי הקבוצות יקבלו במקום רדיוס משחקים ללא קהל, וזה עונש יותר קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully