וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון פרש: "לא הייתי יוצא לאירופה בדיעבד, הייתי נשאר בבאר שבע"

1.1.2020 / 16:25

קשר הפועל באר שבע הודיע בגרון חנוק ובדמעות על פרישה בגיל 35: "כל שנייה בחוץ הייתה שנייה מבוזבזת, האהבה של האוהדים הביאה אותי מהלאומית ו-וסרמיל לסן סירו וסלטיק פארק"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים עצובה שבה מאור מליקסון הודיע על פרישה מכדורגל בעקבות מצבו הרפואי. הקפטן והאיש שמזוהה עם המהפכה שעבר המועדון וההישגים בשנים האחרונות, צפוי להתייצב מול המיקרופונים ולהודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35. כזכור, לפני כשלושה שבועות חזר מליקסון לשחק אחרי שהשתקם מניתוח בקע בחודש מאי. אחרי הניתוח מצבו של מליקסון הסתבך והיה חשש אמיתי לבריאותו. למרות שהרופאים לא היו בטוחים שהוא יוכל לחזור לתפקד כרגיל, הוא התעקש לנסות להתקאמבק, ואחרי ששב לכר הדשא מצבו לא התייצב והוא חזר לחוש כאבים חזקים.

סיכום הקריירה של מאור מליקסון. עיבוד תמונה
נאלץ לסיים קריירה מפוארת. מאור מליקסון/עיבוד תמונה

מאור מליקסון התחיל והקריא מדף שהכין מראש: "תמיד כששחקן מודיע על פרישה ממשחק" ומיד לאחר מכן נחנק מהתרגשות ולא הצליח לדבר. הוא המשיך ואמר "אחת השאלות ששואלים אותו היא אם הוא היה עושה משהו אחרת" ושוב נקטע, "אולי הייתי עושה דבר אחד שונה. תגידו שזה מוזר ושזה חלום של כל אחד. לא הייתי יוצא לאירופה, לא הייתי עוזב את הפועל באר שבע".

מכאן, אלונה ברקת הקריאה את המכתב של מליקסון: "נכון, הצלחתי בפולין ובצרפת והצלחתי. כל שנייה בחוץ הייתה בשבילי שנייה מבוזבזת. אתם האוהדים כתבתם ששלוש שנים היה לכם חור וזה נכון. כשהגעתי לכאן ללאומית, כולם אמרו שנגמרה לי הקריירה אבל לא ויתרתם עליי. אם נדמה לכם שהייתי אדיש לזה, זה ממש לא נכון. הייתי נבוך והרגשתי את האהבה בכל שנייה. אין לי מושג למה מגיע לי כל הטוב הזה. אני הולך בעיר ומוקף באהבה מכל מקום. ומי אני? רק ילד צנוע מיבנה שרצה לשמח ולשמוח איתכם. האהבה הזו הביאה אותנו מהלאומית עד סן סירו וסלטיק פארק. כמה כוח יש באהבה. אני רוצה להגיד לכם היום תודה שהייתם שם, השגנו לא מעט אבל זה לא העיקר. ניסיתי לחזור, שיקום ארוך ואימונים קשים, אבל לפעמים צריך להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שנגמר. אני לא יכול לתת 100% ומבחינתי זה קו אדום. תודה לאלונה, אסי רחמים, ברק בכר, מכבי יבנה, בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, ולנסיין, ויסלה קרקוב. תודה למשפחה האוהבת והתומכת שלי. תודה לרופאים שהצילו אותי, איבדתי את הכדורגל אבל השגתי את החיים. אני יכול לדבר עד מחר אבל רק אתם תבינו את האהבה שלי למועדון. מעכשיו יהיה לי חור בלב שאני בספק אם אפשר יהיה למלא".

אלונה ברקת הקריא מכתב שהיא כתבה בעצמה: "זה רגע קשה בשבילנו. הוא הגיע כשהיינו בלאומית והוא האמין בנו. היה חיבור מדהים וקסום בין שחקן מוכשר מאוד לקהל אוהדים שמיד התאהב בו. הוא לא נולד בסורוקה, אבל מבחינתנו הוא שחקן בית לכל דבר. הקהל הרעיף עליו אהבה וכשהוא עזב הייתה תחושה של ריקנות גדולה מאוד. כשידענו שמאור חוזר לישראל, היה ברור לכולם שהוא חוזר להפועל באר שבע, חוזר הביתה. היה קמפיין של עיר שלמה שהתגייסה לחזרתו של הבן הביתה. הרשתות החברתיות היו מלאות בסרטונים של מאור תחזור הביתה. הפגישה שלי עם מאור הייתה של כמה דקות לפני שהוא אמר לי שהוא חוזר הביתה. לא דיברנו על כסף והיה ברור שהוא חוזר אלינו.

"אני רוצה להודות למשפחה שלו. בשבילנו מלי הוא סמל, אגדה, הוא רקד על המגרשים, הוא שחקן מופלא שריגש אותנו. זכינו שהוא היה חלק חשוב מאוד מהמשפחה שלנו. איתו ביחד עשינו דברים מופלאים, אבל מלי הוא הרבה מעבר לשחקן כדורגל. הוא איש מדהים, הוא צנוע. הפועל באר שבע תמיד הייתה הרבה חשובה בשבילו מאשר הוא עצמו. אהבה לזולת ולאדם היא הערך הכי חשוב שלו. הוא צנוע, מופנם. אתם לא יודעים כמה הוא מצחיק וכמה טוב הוא עושה לחדר ההלבשה. אין לי ספק שאני מדברת בשם ההנהלה, השחקנים, הצוות המקצועי וכל האוהדים בארץ. אנחנו מודים לך על כל מה שעשית ונתת לכדורגל. אין לי ספק שתהיה חלק חשוב מהעתיד של הפועל באר שבע. אנחנו מודים לך ואוהבים אותך מאוד".

מאור מליקסון הפועל באר שבע. דני מרון
התקשה לעצור את הדמעות ולדבר. מליקסון/דני מרון

מאמן באר שבע ברק בכר, שהתקשה לעצור את הדמעות, אמר: "אם אני צריך לתאר את מליקסון במילה אחת אז זאת מנהיג. הוא מנהיג שקט. מנהיג לא עושה את הדברים כדי שיראו שהוא עושה, הוא לא עושה את זה כדי שידברו עליו. הוא עושה דברים שקטים שהוא יודע שיעזרו לקבוצה. זה בדיוק מליקסון. הוא לא הנואם הכי גדול, הוא גם לא רואה את עצמו מנהיג באישיות שלו, אבל הוא סוחף את כולם אחריו, שחקנים ואוהדים כאחד ולכן הוא מנהיג אמיתי. זה מה שכל כך כבש את אוהדי הפועל באר שבע ולכן הם אהבו אותו כל כך. אני יכול לספור על כף יד אחת את השיחות שהיו לי איתו כי לא היו לי הרבה וגם לא הייתי צריך. הייתי צריך לתת לו להיות מי שהוא ומה שהוא. מה שנשאר לי להגיד זו רק מילה אחת: תודה. תודה שהיית חלק משמעותי מאוד בקריירה שלי ובהצלחה בחלק החדש בקריירה שלך".

מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים: "זכיתי לשתף פעולה גם על כר הדשא עם מאור, אישיות מיוחדת במינה בנוף הכדורגל שלנו. צנוע, בעל חוש הומור וכמנהל זכיתי להכיר את הצדדים האלה. תמיד הוא התנהל בענווה, תמיד כשייצג את השחקנים ועלה אליי לקומת ההנהלה עשה את זה בצניעות והמון כבוד. אני מאחל לך הרבה בהצלחה בפרק הבא בחיים. אני בטוח שתישאר חלק מהמועדון שלנו. אנחנו מודים לך מקרב לב, תודה. אני בטוח שכולכם רוצים לדעת מה יהיה עם מאור בעתיד, אלונה הייתה ברורה בדברים שלה. הוא רק לפני כמה ימים החליט על הפרישה ועדיין לא בדקנו את הדברים ולכן התשובה תהיה שטחית וזה לא רציני. נשב ואז נראה מה יהיה".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע מודיע על פרישה. דני מרון
אחד מהגדולים בדורו הודיע שהוא לא יכול יותר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully