וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "מנסים למצוא את מליקסון וברדה הבאים. זה לא פשוט"

1.1.2020 / 17:04

מאמן הפועל באר שבע: "ההודעה של מליקסון באה בהפתעה לרוב השחקנים". על כשירותו של שטקוס: "יש לנו שני שוערים מצוינים"

מערכת וואלה

לאחר האירוע רווי הדמעות בו מאור מליקסון על פרישתו מכדורגל בגיל 35, ברק בכר שבעצמו התרגש עד בכי כאשר נפרד מהקפטן שלו, ערך את מסיבת העיתונאים משחק הליגה מול הפועל תל אביב ביום ראשון.

"שחקנים עוזבים, פורשים, יש חילופי דורות וזה חלק מהעניין. צריך לבנות דור חדש של שחקנים", התייחס בכר בראשית דבריו לפרידה ממליקסון. "העונה היו הרבה שינויים בסגל. מנסים למצוא את מליקסון וברדה הבאים, זה לא פשוט למצוא שחקנים ואנשים מיוחדים כל כך. זה לא פשוט. מליקסון היה מנהיג אמיתי ויהיה לא פשוט בלעדיו, אבל אנחנו ממשיכים קדימה. אני בטוח שהשחקנים מספיק מקצוענים כדי להתגבר על זה ולעשות מה שצריך. רוב השחקנים לא ידעו, זו הייתה הפתעה. לגבי מליקסון? עכשיו זו החלטה שלו, הוא צריך זמן. לא קל לפרוש במצב הנוכחי, ניתן לו את השקט שלו. כל עוד הוא בא אלינו ומגיע, הוא תמיד מוזמן. ברור שהוא יכול לעזור לי ולצוות, כולם אוהבים אותו מאוד וזה דבר מבורך אם הוא ישאר".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע בהודעת הפרישה של מאור מליקסון. דני מרון
גם הוא התרגש. ברק בכר/דני מרון

לקראת המשחק מול הפועל תל אביב אמר המאמן: "אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים, אבל להמשיך לעבוד כדי לשפר את הדברים. אנחנו צריכים להגיע ליותר מצבים ולהיות מרוכזים יותר, בטח במחצית הראשונה. אם נעשה את זה, אני מאמין שנמשיך גם ברצף הניצחונות".

על מצבו של ארנסטס שטקוס, שנפצע באימון אתמול, הוסיף בכר: "שטקוס קיבל מכה באימון, אבל יש לנו שני שוערים מצוינים. יש לנו מספיק זמן עד יום ראשון כדי לראות מה המצב. שאר השחקנים כשירים, גם מיגל ויטור, גם לואי טהא, כולם התאוששו. טעויות זה חלק מהמשחק, לפעמים זה לטובתך ולפעמים זה לרעתך. בן שהר הוא לא אחד שעושה עבירות בכוונה, אבל אנחנו לא מבקרים שופטים ונמשיך כך. יש לנו מספיק שחקנים טובים לעמדות האלה, גם ספורי, גם האסלביינק וגם זריהן".

עוד בוואלה!

מאור מליקסון: "לא הייתי יוצא לאירופה בדיעבד, הייתי נשאר בבאר שבע"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully