וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד: "לראות את מליקסון משחק היה כמו ריקוד", אלחמיד: "קוסם, אגדה"

בכדורגל הישראלי הגיבו לפרישתו של קשר הפועל באר שבע. זריהן: "זכיתי לשחק איתך", ממן: "אוהב אותך, מסיקסון"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

מאור מליקסון הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל. קשר הפועל באר שבע בן ה-35, שזכה עם האדומים בשלוש אליפויות וגם עם ויסלה קרקוב זכה באליפות פולין, הודיע שלא יוכל לחזור ל-100% כשירות אחרי הפציעות שלו ולכן הוא נאלץ לפרוש. מליקסון, שגדל במכבי יבנה ומאז עבר בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל כפר סבא, הפועל באר שבע, ויסלה קרקוב ו-ואלנסיין, קיבל הרבה הודעות תמיכה ברשתות החברתיות.

אשתו של מאור מליקסון טל העלתה פוסט פרידה לאינסטגרם וכתבה: "כל כך הרבה אנשים מעריכים ומעריצים אותך ואני ביניהם, ולא סתם עד היום יש אוהדים מכל מקום שהיית בו שעדיין עוקבים אחריך ושומרים איתך על קשר. אתה סמל למנהיגות, צניעות ועבודה קשה. אף פעם לא חיפשת תשומת לב מהתקשורת למרות שהרבה פעמים הגיע לך הרבה יותר. הייתה לך קריירה מדהימה, השגת כל כך הרבה עם הקבוצות ששיחקת בהן וגם באופן אישי. כל פעם התפעלתי מחדש איך אתה מתמודד עם מצבים שונים שנתקלת בהם בקריירה שלך. התחושה הזאת רק התחזקה אחרי כל מה שעברת. כל בן אדם אחר היה נשבר ואתה יצאת מחוזק. לא ויתרת לעצמך ולמרות שאמרו לך שלא בטוח שמשהו יעזור, עשית פיזיותרפיה, התאמנת לבד. לא פשוט במצב כזה להמשיך להיות אופטימי, היה לך כל כך חשוב לתת עוד קצת על המגרש ולא לפרוש לפני שתחזיר קצת לאוהדים. אני שמחה בשבילך שהיה לך עוד קצת מהדבר שאתה הכי אוהב. עצוב לי שבכל זאת לא יכולת לפרוש בזמן שבאמת רצית, אבל אני הכי גאה בך בעולם. בטוחה שלא משנה מה תבחר לעשות, אתה תהיה הכי טוב גם בזה. זכינו בבעל ואבא מדהים שעכשיו אולי נוכל ליהנות ממנו יותר. אני אוהבת אותך".

חברו של מליקסון מהפועל באר שבע, ניב זריהן, העלה סטורי של השניים מחובקים וכתב: "זכיתי לשחק לצידך, אוהב אותך". בלם/מגן סלטיק חאתם עבד אלחמיד, ששיחק עם מליקסון בבאר שבע, כתב באינסטגרם שלו: "הייתי מספר לך כבלם שמשחק מאחור שהיה לי תענוג לראות את הנגיעות שלך בכדור ושאתה אחד מהבודדים בכדורגל הישראלי שקונים בשביל לראות אותם כרטיס. אז זה מה שאתה, קוסם. תודה לך ובהצלחה בכל מה שתבחר. אגדה". קשר הפועל באר שבע חנן ממן כתב: "בהצלחה בהמשך הדרך קוסם, היה לי העונג והכבוד לשחק לצידך. אוהב אותך, מסיקסון". שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה כתב: "מלך העולם. בהצלחה אח יקר בכל מקום ודרך שתבחר. בטוח שתוסיף מהקסמים שלך לכל מה שתיגע בו". בלם באר שבע לואי טהא כתב: "תודה לך קוסם. כיף גדול היה לראות אותך רוקד על הדשא, תודה על הכול ובהצלחה בהמשך הדרך".

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע בהודעת הפרישה של מאור מליקסון. דני מרון
גם אלונה ברקת התקשתה לעצור את הדמעות/דני מרון

בית"ר ירושלים כתבה: "הוא גרם לנו להרבה רגעים יפים (וגם קצת פחות), אבל הוא תמיד היה מוערך, נערץ ואהוב. בית"ר ירושלים נפרדת היום ממאור מליקסון. המועדון מאחל למאור בריאות איתנה והצלחה בדרך הבאה בה יבחר. קפטן הקבוצה עידן ורד אמר: "מאור בשבילי השחקן הגדול ביותר בתולדות הפועל באר שבע. לראות אותו משחק היה כמו ריקוד מדהים ובלתי נגמר. כל שבוע מחדש היה מפתיע ומרגש את הקהל ושחקן שבשבילו קונים כרטיס. למדתי ממנו המון ואני רוצה לברך אותו על קריירה מדהימה ובהצלחה באתגרים החדשים".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "ההתאחדות לכדורגל מודה למאור מליקסון על תרומתו ארוכת השנים לנבחרות ישראל ומאחלת לו בהצלחה בהמשך הדרך. מליקסון שירת את נבחרות ישראל, החל מהנוער ועד לבוגרת, במשך 16 שנים, עם כדורגל יצירתי וייחודי. אנחנו תקווה כי מאור ימשיך להיות חלק מהכדורגל שלנו עוד שנים רבות ויתרום להתפתחותו".

מכבי חיפה העלתה תמונה שלו במדיה וכתב: "תודה על כל מה שנתת לנו ולכדורגל הישראלי".

הסטורי של חאתם עבד אלחמיד על מאור מליקסון. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של עבד אלחמיד/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
הסטורי של בלם הפועל באר שבע לואי טהא על מאור מליקסון. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הסטורי של לואי טהא/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
הסטורי של שחקן הפועל באר שבע ניב זריהן על מאור מליקסון. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
ניב זריהן העלה לסטורי שלו תמונה עם מליקסון/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
View this post on Instagram

קפטן הפועל "תדיראן" באר שבע, מאור מליקסון, הודיע על פרישה ממשחק פעיל. דבריו של מליקסון במהלך מסיבת העיתונאים: "תמיד כששחקן מודיע על פרישה ממשחק אחת השאלות שתמיד שואלים אותו היא האם הוא היה עושה משהו אחרת? אז כן. אולי הייתי עושה דבר אחד שונה, תגידו שזה מוזר, תגידו שזה החלום של כל אחד, אבל אולי הייתי עושה רק דבר אחד אחרת: לא הייתי יוצא לאירופה. לא הייתי עוזב את באר שבע. נכון, הצלחתי בפולין ובצרפת, חוויתי שנים מדהימות, והכרתי חברים לחיים. אבל זו הייתה טעות לעזוב את האהבה הזו. כל שנייה שם בחוץ הייתה בשבילי שניה מבוזבזת. אתם האוהדים כתבתם "שלוש שנים בלב היה לי חור", ואתם לא יודעים עד כמה זה נכון. כשהגעתי לכאן לליגה לאומית כולם אמרו שנגמרה לי הקריירה, אבל אתם לא ויתרתם עלי, ועטפתם אותי באהבה. אם נדמה לכם שהייתי קצת אדיש לזה, תהיו בטוחים שזו לא אדישות, הייתי נבוך, הרגשתי אתכם מהיציעים בכל שנייה. האמת אין לי מושג למה מגיע לי כל הטוב הזה. אני הולך כאן בעיר ומוקף באהבה וחיבוקים מכל מקום, ומי אני? בסך הכל ילד צנום וביישן מיבנה שרק רצה לשחק כדורגל ולשמוח איתכם. האהבה הזו שלכם הביאה אותנו יחד מוסרמיל, דרך הליגה הלאומית, מקומות מרוחקים ויציעים חצי ריקים ועד סן סירו וסלטיק פארק. כמה מה כוח יש באהבה. אז מה שאני רוצה להגיד לכם היום זה תודה. תודה שהייתם שם כשהיה פחות טוב, תודה שחיבקתם ואהבתם. השגנו ביחד לא מעט אבל זה לא העיקר. אלא הדרך הארוכה שעשינו ביחד, שלצערי נגמרת היום. באמת שניסיתי לחזור, שיקום ארוך, אימונים ארוכים, עבודה קשה, אבל לפעמים צריך להסתכל למציאות בפנים ולהבין שזה נגמר. יכולתי להמשיך עוד טיפה אבל אני מרגיש שאני לא מסוגל לתת לכם את ה100 אחוז שלי וזה מבחינתי קו אדום. תודה לאלונה ולאסי, תודה לברק שאיתו הגענו לשיאים מדהימים, תודה לדודו דהאן, תודה לנבחרת ישראל, מכבי יבנה, מכבי חיפה, הפועל כפר-סבא, ויסלה קרקוב ו-ולנסיין. ותודה מיוחדת לבית"ר ירושלים על 4 שנים נפלאות בתחילת הקריירה. תודה לטל האהובה שלי, ולמשפחה המדהימה והתומכת שלי. תודה לכל אוהד ואוהדת, לכל המאמנים שעברתי, תודה לכל החברים שלי לקבוצה, ולכל עובד ועובדת במועדון שלנו, תודה לכל מי שהיה חלק מהמסע המדהים הזה. אני יכול לדבר עד מחר אבל רק אתם תבינו את האהבה שלי למועדון הזה ולעיר הזאת. אז רק שתדעו מעכשיו בלב יהיה לי חור שאני בספק אם יהיה אפשר לסגור". #תודה_מאור

A post shared by Hapoel Beer-Sheva FC (@hbsfc) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully