וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון צפוי להודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35

קשר הפועל באר שבע, שחזר לחוש כאבים אחרי ששב למגרשים לאחר שבעה חודשי היעדרות, יודיע על תליית הנעליים במסע"ת ב-16:00 (חי בוואלה! ספורט). היה מכוכבי השושלת שזכתה בשלוש אליפויות בישראל, כיכב גם בזכייה של ויסלה קרקוב באליפות פולין ב-2011 ורשם 26 הופעות בנבחרת

מערכת וואלה!

בווידאו: חגיגות האליפות הראשונה של באר שבע בעידן מליקסון

מאור מליקסון צפוי להודיע אחר הצהריים (רביעי) על פרישה במסיבת העיתונאים שכינסה הפועל באר שבע (16:00, שידור חי בוואלה! ספורט) . הקפטן והאיש שמזוהה עם המהפכה שעבר המועדון וההישגים בשנים האחרונות, צפוי להתייצב מול המיקרופונים ולהודיע על פרישה מכדורגל בגיל 35. לפני כשלושה שבועות חזר מליקסון לשחק אחרי שהשתקם מניתוח בקע בחודש מאי.

כזכור, אחרי הניתוח מצבו של מליקסון הסתבך והיה חשש אמיתי לבריאותו. למרות שהרופאים לא היו בטוחים שהוא יוכל לחזור לתפקד כרגיל, הוא התעקש לנסות להתקאמבק, ואחרי ששב לכר הדשא מצבו לא התייצב והוא חזר לחוש כאבים חזקים.

מאור מליקסון, הפועל באר שבע, מאוכזב אחרי החמצה. יוסי ציפקיס
נאלץ לפרוש. מאור מליקסון/יוסי ציפקיס

בשבועיים האחרונים הוא כמעט שלא התאמן וניסה בכל מיני דרכים לחזור בהדרגתיות שוב לפעילות. בזמן שהשחקנים התאמנו כרגיל, הוא היה תחת טיפולים ונסיונות שיקום עם הצוות הרפואי. החל מתחילת השבוע, צצו ועלו מחדש הדיבורים על כך שהוא יפרוש ממשחק וכאמור הבוקר הוחלט שהיום זה יקרה והוא יתלה רשמית את הנעליים.

במהלך הבוקר פירסמו בקבוצה הודעה לפיה הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים יגיעו היום למסיבת העיתונאים של הקבוצה. במועדון לא רצו להתייחס ולהגיב האם מדובר במסיבת עיתונאים בה יודיע מליקסון על פרישתו.

עוד בוואלה!

בצרפת העריכו, בפולין התאהבו, והוא רק רצה ליהנות: על חזרת מליקסון לבאר שבע ב-2014

לכתבה המלאה
סיכום הקריירה של מאור מליקסון. עיבוד תמונה
סיכום הקריירה של מאור מליקסון/עיבוד תמונה

מליקסון נחשב לאחד מגדולי שחקני הפועל באר שבע בכל הזמנים. הוא גדל במכבי יבנה, שיחק בבית"ר ירושלים בין 2002 ל-2006, משם עבר לעונה וחצי לא מוצלחות במכבי חיפה, משם נדד להפועל כפר סבא עימה ירד לליגה הלאומית, ולאחר מכן חתם בבאר שבע, במדיה שיחק שנתיים וחצי, עזר להעלות אותה בחזרה לליגת העל והפך לקפטן הקבוצה. בינואר 2011 נמכר לויסלה קרקוב, וכבר בעונתו הראשונה הוליך אותה לאליפות כשכבש את השער שהבטיח את התואר בניצחון 0:1 בדרבי מול קרקוביה.

אחרי שנבחר לשחקן העונה בליגה הפולנית הודיע מליקסון שהחליט לשחק בנבחרת פולין לקראת יורו 2012 אותו אירחה, אך לבסוף ויתר על כך. בינואר 2013 הוא נרכש על ידי ולנסיין הצרפתית, שם שיחק שנה וחצי בסיומן נשרה הקבוצה לליגה השנייה, ומליקסון חזר להפועל באר שבע, שם הפך לחלק מרכזי בשושלת של הקבוצה מבירת הנגב שקטפה שלוש אליפויות ברציפות. בנבחרת ישראל הוא רשם 26 הופעות ושלושה שערים.

לאורך הקריירה הוא כבש 71 שערים ב-547 משחקים בכל המסגרות. ארון התארים שלו כולל שלוש אליפויות עם באר שבע (2015/16, 2016/17, 2017/18), אליפות עם ויסלה קרקוב (2011), שני גביעי טוטו (עם מכבי חיפה ב-2008 ועם באר שבע ב-2017) ושני תארי אלוף האלופים (2016 ו-2017).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully