וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה תכריע בקרוב: שיר צדק, מיקי סירושטיין או בלם זר

1.1.2020 / 7:50

שחקן הפועל באר שבע הוא המועמד המוביל, אולם במועדון יצטרכו להגיע להבנות על שכרו הגבוה. בצ'יראי יחזור להרכב מול הפועל כפר סבא

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

במכבי נתניה ממשיכים בחיפושים אחר חיזוק לחוליית ההגנה ויכריעו בקרוב: שיר צדק, מיקי סירושטיין או בלם זר. במועדון נוטים ללכת על שחקן הפועל באר שבע, אבל יצטרכו להגיע להבנות על השכר הגבוה שלו. לצדק יש חוזה לעונה וחצי בבירת הנגב, אלונה ברקת כבר מבינה שהיא תצטרך לפצותו בחלק משמעותי משכרו ולכן צריכים במכבי נתניה לראות שבאפשרותם לסכם עימו את תנאיו.

בשני חלונות המעבר הקודמים היו מגעים בין צדק לקבוצות אחרות, אך לבסוף הפרידה מבאר שבע לא קרתה. הפעם נחוש צדק לעזוב ומכבי נתניה מתאימה לו. בקבוצה רצו בתחילה בלם עם רגל ימין חזקה שישלים את טים הויבאך השמאלי, אבל כעת מוכנים להתפשר בעניין אם כי עדיין קיימות האופציות של מיקי סירושטיין ושל בלם זר.

בנתניה מאמינים כי למרות שני ההפסדים האחרונים, הקבוצה שיחקה טוב. יחד עם זה מתכוונים במועדון לעבוד על הצד המנטלי במטרה לגרום לשחקנים לא להתפרק במצב של פיגור - מעט מאוד פעמים הקבוצה חזרה מפיגור העונה ועל זה רוצים במועדון לעבוד. לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא, יחזור פאטוס בצ'יראי להרכב.

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע מול פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בקרוב ביחד? צדק ובצ'יראי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully