וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן לרועי גורדנה: "אתה חלק מרכזי באשדוד. תשחק כאן הרבה"

1.1.2020 / 7:26

על רקע החילוף המהיר מול באר שבע, האיש החזק במועדון הבהיר לקשר שלא יוותר עליו בינואר: "זה לא נועד להראות לך את הדלת החוצה"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל מתכונן למשחק העונה

מ. ס. אשדוד לא מתכוונת לוותר על רועי גורדנה בחלון ההעברות הקרוב. האיש החזק במועדון ג'קי בן זקן נפגש בתחילת השבוע עם הקשר לשיחה בת שעתיים על רקע החילוף המהיר שלו מול הפועל באר שבע בשבת. במהלך הפגישה ביניהם אמר בן זקן לגורדנה: "מה שקרה בטרנר בשבת לא נועד להראות לך את הדלת החוצה ממ. ס. אשדוד. היית חלק מרכזי ממ. ס. אשדוד בעונה שעברה ואתה חלק מרכזי מהמועדון גם העונה. אין לי שום כוונה לשחרר אותך. אתה תשחק כאן הרבה בהמשך העונה".

בסביבתו של גורדנה סיפרו אתמול (שלישי) כי הוא התרגש מהדברים שאמר לו בן זקן ואף ביקש מהבוס להיות נוכח יותר במהלך השבוע, כפי שהיה נוהג בן זקן לעשות בעונה שעברה במהלך מסע ההיחלצות בפלייאוף התחתון. משחקו הטוב ביותר של גורדנה העונה היה לפני סיבוב מול הפועל רעננה ובו הוא גם כבש את שער השוויון לקראת סיום. לא מן הנמנע שהוא יפתח ביום ראשון מול אותה רעננה.

אמש הגיע בן זקן לאימון שהיה מיועד רק לעשרה שחקנים והיום הוא צפוי להגיע שוב ולהציג בצורה רשמית לכל הקבוצה את אלי לוי, שהצטרף מקבוצת הנוער לצוות האימון של הבוגרים ויהיה זה שיחליף את רוני אוואט בזמן שהמאמן יוצא לטיפול רפואי בלבו.

רועי גורדנה מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
יפתח מול רעננה? גורדנה לאחר הבקעת השער בסיבוב הקודם/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully