וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגבורת של מ.ס אשדוד: מאמן קבוצת הנוער אלי לוי העביר אימון בכורה

31.12.2019 / 16:20

המאמן שיסייע לקבוצה הבוגרת בזמן שרוני אוואט ייעדר העביר אימון לשחקנים מקצה הרוטציה. בן זקן מעוניין להמשיך בסידור הזה עד סוף העונה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

אלי לוי החל היום (שלישי) לעבוד רשמית בקבוצת הבוגרים של מ. ס. אשדוד לקראת תקופת ההיעדרות של רוני אוואט. כפי שפורסם כאן אתמול החליט ג'קי בן זקן לצרף את לוי, שמאמן בהצלחה את קבוצת הנוער של מ. ס. אשדוד, לצוות הבוגרים כדי לתת תגבורת באימונים בזמן שאוואט ייעדר.

לוי הגיע כבר היום לאימון הבוקר בו נכחו רק השחקנים שלא זוכים לדקות משחק לאחרונה. בזמן שהמאמן רוני אוואט ערך שיחות אישיות עם שחקנים מסויימים, ערך לוי את האימון ביחד עם משה אוחיון.

בן זקן רצה שלוי יצטרף לצוות הקבוצה הבוגרת באופן קבוע וישמש כאיש צוות נוסף במערכת, אולם לוי סירב לעזוב את קבוצת הנוער של מ. ס. אשדוד הממוקמת ראשונה בטבלת הליגה השנייה. יחד עם זאת ינסה לוי להסתדר עם העסק הפרטי שיש לו בחולון ואחרי שאוואט יחזור לפעילות מלאה, לוי ינסה להתאים את עצמו לאימוני בוקר בקבוצה הבוגרת ואימוני ערב לקבוצת הנוער. מבחינת בן זקן, הוא רוצה שעד סוף העונה יובילו את הקבוצה הבוגרת רוני אוואט, משה אוחיון ואלי לוי לצד מאמן הכושר אהוד בן שושן ומאמן השוערים איתי זילפה.

אלי לוי עוזר מאמן מ.ס. אשדוד. לילך וייס רוזנברג
ימשיך לסייע לקבוצה הבוגרת? אלי לוי/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully