וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטנשטיינר: "השתכנעתי שזה מה שהרצוג רוצה, הוא ב-100% איתנו"

27.11.2019 / 15:30

המנהל הטכני של נבחרת ישראל גילה ששוחח עם המאמן על עתידו: "רציתי לשמוע שהוא חדור מוטיבציה, הוא הכי מתאים לאמן בפלייאוף", והחמיא למנור סולומון: "רק אם צעירים יעברו לאירופה בגיל שלו נוכל להתקדם"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות להפסד של ישראל לפולין

"אני לא יכול להבין את ההתעסקות בשאלת עתידו של אנדי הרצוג עד משחקי הפלייאוף בחודש מרץ", כך אמר היום (רביעי) וילי רוטנשטיינר המנהל הטכני של נבחרות ישראל. רוטנשטיינר נמצא כבר יומיים בכינוס של אופ"א בקפריסין בנושא פיתוח והעשרה של מאמני כדורגל והוא ישוב ארצה מחרתיים. "ההכנות למשחקי הפלייאוף כבר החלו מבחינתנו", הוסיף רוטנשטיינר. "לא שמעתי משפט הפוך מיושב ראש ההתאחדות לכדורגל או מהמנכ"ל שלה ואנחנו כבר יצאנו לדרך והתחלנו לעבוד כדי לעמוד במשימה ולהגיע ליורו".

רוטנשטיינר הסביר מדוע הוא לא ראה שום סיבה להחלפת הרצוג."אנדי הרצוג עובד כבר שנה וחצי היטב כמאמן נבחרת ישראל. אני רואה את העבודה שלו ואני משוכנע שהוא עשה עבודה טובה למרות התוצאות האחרונות. אנדי מכיר היטב את הנבחרת ואת השחקנים הישראלים ואני משוכנע שהוא האדם המתאים ברגע הזה". רוטנשטיינר גילה עוד: "היתה לי שיחה עם אנדי שלאחריה השתכנעתי שזה מה שהוא רוצה. רציתי לשמוע שהוא חדור מוטיבציה להצליח ולעשות את העבודה. אנדי יודע שזו הזדמנות מצויינת עבורו ועבור ישראל להגיע ליורו והוא ייתן את כולו בשביל המשימה. הרגשתי שהוא במאה אחוז איתנו ולכן ידעתי שהוא האיש הנכון לרגע הזה".

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
רוטנשטיינר: "משוכנע שהוא עשה עבודה טובה למרות התוצאות האחרונות". אנדי הרצוג/קובי אליהו

רוטנשטיינר צפה בשער שכבש מנור סולומון מול מנצ'סטר סיטי אמש והופעתו של הישראלי בליגת האלופות רק חיזקה אצלו את הקביעה ששחקנים ישראלים צריכים להתקדם למועדונים באירופה בגיל צעיר. "19 או 20 זה בדיוק הזמן המתאים לעשות את הצעד שעשה מנור סולומון ולהתקדם לקבוצה באירופה. יש לנו שחקנים ישראלים טובים בגילים האלה שיכולים להתפתח בליגות האירופיות רק צריך לדאוג שהם ייצאו בגיל צעיר. ראיתי את הנבחרת האולימפית מסיימת בתיקו עם ספרד. יש לנו שם כישרונות מעולים ורק בדרך הזו נוכל להתקדם ולקדם את הכדורגל הישראלי. יש לנו כדורגלנים מוכשרים בגיל של מנור סולומון ואני משוכנע שיש לנו עתיד טוב".

עוד בוואלה!

התקווה של הפלייאוף: רוטנשטיינר והרצוג בירכו את מנור סולומון

לכתבה המלאה

הזכייה של פלמנגו, הערב של גביגול, הסיפתח של מוריניו: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully