וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקווה של הפלייאוף: רוטנשטיינר והרצוג בירכו את מנור סולומון

27.11.2019 / 6:45

המנהל הטכני ומאמן נבחרת ישראל שלחו הודעות עידוד לשחקן שחטאר דונייצק אחרי השער נגד מנצ'סטר סיטי. בנבחרת אמרו: "חייבים 7-8 שחקנים בכושר שיא בסוף מרץ". אייל גולסה בתוכניות

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

המנהל הטכני של נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר והמאמן הלאומי אנדי הרצוג שלחו אמש הודעות ברכה למנור סולומון על השער שכבש לרשת של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות. כזכור סולומון לא שותף במשחקי נבחרת ישראל מול מקדוניה הצפונית ופולין עקב מתיחה בשריר הירך האחורי והאוסטרים היו מאוד מרוצים כשסולומון החלים, חזר לשחק ואף הבקיע את שערו השני העונה בליגת האלופות במדי שחטאר דונייצק.

"נהיה חייבים ששבעה-שמונה שחקנים בנבחרת יהיו בכושר אישי מצוין בסוף מרץ, אם אנחנו רוצים לעבור את סקוטלנד בחוץ", אמר אמש גורם בנבחרת ישראל ונתן כדוגמא את סולומון.

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון עם אמו. רויטרס
גם בנבחרת מפנטזים שימשיך כך. סולומון חוגג אתמול/רויטרס

מי שיהיה תחת מעקב צמוד בתקופה הקרובה הוא אייל גולסה שחזר לשחק במכבי תל אביב לפני הפגרה ונמצא בתכניות לקראת חצי גמר הפלייאוף. שחקן נוסף לו מחכים בנבחרת הוא דור פרץ שנמצא בתהליך של שיקום בלונדון ובנבחרת מקווים שבתוך חודשיים וחצי הוא יוכל לשוב לשחק. פרץ וגולסה שני שחקני מפתח למשימה בגלזגו ובנבחרת ישראל מקווים שיקבלו אותם בתקופה טובה.

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: מנור סולומון כבש ב-1:1 של שחטאר מול מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה

הזכייה של פלמנגו, הערב של גביגול, הסיפתח של מוריניו: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully