וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל נרגעו: הפציעה של אדן הזאר לא חמורה, יהיה כשיר לוולנסיה ולקלאסיקו

זידאן הודה שהוא "מודאג" ממצבו של הקשר שנפצע מול פריס סן ז'רמן, אבל החשש התבדה. ולדאנו עקץ: "ניימאר שיחק כאילו שהוא עושה טובה לפ.ס.ז'". וגם: המחווה של הברנבאו לקיילור נבאס, וההבטחה של פ.ס.ז' - "אמבפה נשאר, 100 אחוז"

עריכת וידאו: טל רזניק

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על כדור הזהב

המשחק בין ריאל מדריד הבטיח הרבה וגם קיים אמש (שלישי), כשאלופת צרפת חזרה מ-2:0 ל-2:2 דרמטי עם הבלאנקוס בסנטיאגו ברנבאו, בדרך להבטחת הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון של בית א'. זינדין זידאן ושחקניו יסתפקו בהעפלה מהמקום השני.

ריאל נהנתה מצמד של קארים בנזמה, אולם בסיום המשחק נרשמו בעיקר דאגות ממצבו של אדן הזאר. הבלגי נפצע, לא בפעם הראשונה העונה - הפעם כשספג בעיטה חזקה מחברו לנבחרת בלגיה תומא מונייה, ונאלץ בסופו של דבר לפנות את כר הדשא לטובת גארת' בייל בשל הכאבים החזקים בקרסול.

במדריד חששו מתקופת היעדרות ממושכת, אבל היום פירסמה התקשורת בבירה הספרדית שהזאר לא סובל מפציעה חמורה, והוא צפוי אומנם להיעדר מהמשחקים מול אלאבס ואספניול, אבל יחזור למפגשים המסקרנים מול ולנסיה ולקלאסיקו מול ברצלונה ב-18 בדצמבר.

"כן, אני מודאג", הודה זידאן כשנשאל על הזאר אחרי המשחק. "כאב לו, אבל אני חושב שמדובר רק במכה. אני מקווה שלא מדובר במשהו חמור". על המשחק עצמו אמר: "הגיע לנו לנצח, עם ההופעה שסיפקנו. אהבתי הכל, את כל השחקנים, את הגישה שלנו ואת הכדורגל שלנו. היתה הצגה, לא רק שלנו, גם פריס שיחקה טוב מאוד. איסקו? הוא חלק מהסגל והוא היה נהדר, הוא נע טוב מאוד בין הקווים".

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. AP
יחלים עד הקלאסיקו. אדן הזאר/AP

מנגד, קיילור נבאס שב לברנבאו וזכה לתשואות מאוהדי ריאל מדריד, שכל כך אוהבים אותו. "לא ידעתי איך יקבלו אותי, אבל גילו הרבה אהבה כלפי, כפי שהיה כששיחקתי פה", אמר בסיום השוער שסיפק 10 הצלות - הכי הרבה שלו מאז תחילת עונת 2014/15, אז הצטרף לבלאנקוס. "אני רוצה להודות להם מעומק לבי. לעולם לא אשכח את הרגעים הללו". כשנשאל האם טוב לו בפריס, השיב: "אני כאן כי אלוהים רצה שאהיה כאן. אני שמח ומרגיש שמעריכים אותי".

תומאס טוכל הוסיף: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, לא פתחנו היטב עם האיכויות שלנו, לא שיחקנו עם המנטליות, הביטחון והאופי שרציתי, מה שיש לריאל. במחצית השנייה השתפרנו, הגבנו והשגנו נקודה. הקבוצה נתנה 100 אחוז נגד אחת הקבוצות הטובות בעולם, וגם זה משהו".

אבל עם כל הכבוד לנבאס או לטוכל, מי שעמדו במוקד מבין שחקני פ.ס.ז' היו כמובן קיליאן אמבפה וניימאר. המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' לאונרדו הבטיח שוב בסיום המשחק ש"אמבפה יישאר שחקן שלנו, ב-100 אחוז. אנחנו מתקדמים עם הארכת החוזה שלו, ומאמינים שיהיו בשורות בקרוב".

ניימאר שיחק 45 דקות והציג יכולת חלשה מהרגיל, מה שגרם לאקס ריאל מדריד חורחה ולדאנו לחרוץ בשידור חי: "הוא עלה לשחק כאילו שהוא עושה טובה לפ.ס.ז'". מצלמות הטלוויזיה תיעדו שיחה במנהרה בין ניימאר למרסלו לפני המשחק, בה נראה מרסלו מסנן לעברו של ניימאר: "אתה משחק הרבה יותר טוב מאמבפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully