וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: לברקוזן ניצחה 0:2 בחוץ את לוקומוטיב, תיקו דרמטי באיסטנבול

שער עצמי אומלל של ריפאת ז'מאלדטינוב (11) יחד עם טיל לחיבורים של סוון בנדר (54) סידרו לגרמנים מקום שלישי. בויוק (11) קבע יתרון לגלאטסראיי מול ברוז', אך קרפין דיאטה (92) השווה והורחק

סוון בנדר שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
לברקוזן במקום השלישי. סוון בנדר חוגג/רויטרס

המחזור החמישי של ליגת האלופות נפתח הערב (שלישי) עם שני משחקים מוקדמים. לוקומוטיב מוסקבה אירחה את באייר לברקוזן במסגרת בית ד' לקרב על המקום השלישי וחטפה סטירה מצלצלת בדמות הפסד ביתי 2:0 לשחקניו של פיטר בוס, שעדיין שמרו לעצמם סיכוי מזערי לעלות לשמינית הגמר. באיסטנבול אירחה גלאטסראיי את קלאב ברוז' הבלגית לקרב על המקום השלישי בבית א', הצליחה לכבוש שער זכות ראשון העונה והייתה קרובה לניצחון בכורה, אך שער שוויון דרמטי של קרפין דיאטה בדקה ה-92, שגם הורחק יחד עם קלינטון מאטה לאחר השער, קבע כי ברוז' עדיין במקום השלישי וגם שריאל מדריד הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר.

שחקן גלאטסראיי אדם בויוק. רויטרס
שער זכות ראשון העונה לגלא, אך ניצחון עדיין אין. אדם בויוק/רויטרס

לוקומוטיב מוסקבה - באייר לברקוזן 2:0

הרוסים הגיעו למשחק הבית עם המון אופטימיות לאחר שנראו טוב בשני משחקי ההפסד ליובנטוס במחזורים הקודמים ולאור העובדה שבמפגש הקודם מול השחקנים של פיטר בוס יצאה לוקומוטיב כשידה על העליונה עם ניצחון 1:2 בגרמניה. הפעם היה מדובר בסיפור אחר לגמרי. באייר לא נבהלה מפתיחה טובה של הרוסים, שלטה במשחק וחלפה על פני לוקומטיב ועלתה למקום השלישי בבית.

לוקומטיב פתחה נהדר את המשחק ובעזרת דחיפת הקהל לחצה בפתיחה את הגרמנים, אך דווקא הגרמנים היו אלה שעלו ליתרון בניגוד גמור למהלך המשחק, לאחר שער עצמי אומלל של ריפאת ז'מאלדטינוב בדקה ה-11 לאחר שניסיון הרחקה של ההגנה לפגע ברגלו ונכנס לרשת. 0:1 ללברקוזן. לוקומוטיב פתחה את המחצית השנייה עם יומרות ללחוץ על לברקוזן כדי להשיג את שער השוויון אבל בדקה ה-54 שוב הגרמנים כבשו, לאחר שצ'ארלס ארנגויז הכניס כדור עומק לכיוונו של סוון בנדר שבעט בצורה מושלמת לחיבורים וקבע 0:2 לגרמנים. שלב זה הרוח יצאה מהמפרשים של השחקנים של יורי סיומין, ובאייר לברקוזן חגגה עלייה למקום השלישי בבית ד'.

עוד בוואלה! ספורט

פרנקי דה יונג: "אנחנו לא משחקים כל כך רע כפי שאנשים חושבים"

לכתבה המלאה
קרפין דיאטה שחקן קלאב ברוז'. רויטרס
כבש והורחק. קרפין דיאטה/רויטרס

גלאטסראיי - קלאב ברוז' 1:1

שתי הקבוצות ידעו שתוצאת המשחק היום באיסטנבול תקבל ככל הנראה את זהות הקבוצה שתסיים במקום השלישי ותזכה בכרטיס לליגה האירופית. ברוז' ידעה לפני המשחק שהיא יכולה להסתפק גם בתוצאת תיקו. הטורקים מצידם עלו בטירוף למשחק הבית, לחצו את הבלגים ובדקה ה-11 באו על שכרם: עומר באיראם העביר כדור רוחב נהדר מצד שמאל, ועל הכדור השתלט אדם בויוק שלאחר פעולת הכנה נפלאה בעט מהאוויר לפינה השמאלית של השוער וקבע 0:1 לגלטאסראיי, שער זכות ראשון העונה לטורקים בליגת האלופות!

קלאב ברוז' הייתה קרובה מאוד לשער השוויון בפתיחת המחצית השנייה, כשבדקה ה-47 עמנואל דניס חדר לרחבה מאגף ימין, עבר שני שחקני הגנה אך לא הצליח להכניע את פרננדו מוסלרה בין הקורות של גלאטרסראיי. בדקה ה-92 הצליחו הבלגים להשיג שער שוויון דרמטי לאחר שקרפין דיאטה חתך מאגף ימין למרכז וממרחק של כ-18 מטרים בעט לפינה השמאלית של השוער, 1:1 באיסטנבול. דיאטה הורחק בצהוב שני לאחר שהוריד חולצה בחגיגות וכך גם קלינטון מאטה. הטורקים לא הצליחו לנצל את תוספת הזמן בת 8 הדקות ובסיום 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully