וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי התקשר לניימאר: "בעוד שנתיים אני עוזב, ואתה תשתלט על ברצלונה"

"פראנס פוטבול" חשף שיחה בין כוכב ברצלונה, שניסה לשכנע את הברזילאי להצטרף: "רוצה שתחזור. רק ביחד נוכל לזכות בליגת האלופות". אמבפה ניסה לשכנע שיישאר

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות אחרי המשחק בין ארגנטינה לאורוגוואי בבלומפילד

"פראנס פוטבול" חושף שיחה בין ליאונל מסי לניימאר, שבה הארגנטינאי ניסה לשכנע את חברו הברזילאי להגיע לבארסה. על פי הדיווח, אחרי הקאמבק הגדול של ליברפול מול ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות בעונה שעברה, מסי התקשר לניימאר ואמר לו: "רק ביחד נוכל לזכות בליגת האלופות. אני רוצה שתחזור. עוד שנתיים אני אעזוב, ואז תהיה פה לבד. אתה תשתלט על המקום שלי".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ניימאר חוגגים. רויטרס
ירעידו את הכדורגל האירופי? מסי וניימאר/רויטרס

כידוע, ניימאר ניסה בכל כוחו להגיע בקיץ לברצלונה ולעזוב את פריס סן ז'רמן, ואף המעבר היה קרוב, אבל הצדדים לא הצליחו להגיע לסיכום. אתמול לאונרדו המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, הביע ספק אם הפריסאים יצליחו להשאיר במועדון את הכוכב הברזילאי.

אגב, על פי הדיווח, קיליאן אמבפה (מי שהוזכר כיריבו של ניימאר בחדר ההלבשה) ומרקו וראטי היו בין אלה שניסו לשכנע את ניימאר לא לעזוב. "אתה ממש לא צריך ללכת", אמרו לו. עוד נטען שבמשא ומתן של ברצלונה והסוכן פיני זהבי עם פריס סן ז'רמן, לאונרדו אמר "כן, אנחנו מוכנים למכור את ניימאר", כשהברזילאי זעם על בן ארצו. הדבר יצר מתיחות בין לאונרדו לניימאר הברזילאים, אך בהמשך יושרו ההדורים.

* עוד בספרד: "מונדו דפורטיבו" מדווח ש"כל הסימנים מראים" שליאו מסי יזכה בתואר כדור הזהב של "פראנס פוטבול" בפעם השישית בקריירה, בפרס מנוכרע על ידי 182 עיתונאים. על פי הדיווח, הפעילות האחרונה של מסי ברשתות החברתיות מרמזת על כך שכבר קיבל הודעה על הזכייה הצפויה שלו, ולכן בחר לשתף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully