וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הכדורגלן שנהרג: "זייפו את מותו, הוא עדיין בחיים"

הכדורגל האנגלי הוכה בתדהמה כשג'יילויד סמואל איבד את חייו בגיל 37. אחותו טוענת: "זו הונאת ביטוח של אשתו. בקרוב נתראה"

עריכה: ליר שפיגלר

מותו של ג'יילויד סמואל במאי 2018 הכה את הכדורגל האנגלי בתדהמה. המגן השמאלי לשעבר ששיחק 11 שנים בפרמיירליג, נהרג בתאונת דרכים בגיל 37 בלבד אחרי שהוריד את ילדיו בבית הספר והותיר אחריו משפחה אבלה. אלא שכעת בני משפחתו טוענים: מדובר בהונאת ביטוח וסמואל עדיין בחיים.

רכב הריינג'ר רובר היוקרתי של סמואל הוצת רגע אחרי התאונה וכדור אש שרף אותו לגמרי. הוריו ואחותו של סמואל ביקשו לבצע בדיקות DNA בגופה שנמצאה בתוך הרכב, אבל הם טוענים שחוקר מקרי המוות סירב. הם משוכנעים שמדובר בקונספירציה ושהגופה ברכב לא הייתה של הכדורגלן.

אחותו, לזלי-אן סמואל, מפרסמת דרך קבע סרטונים ביוטיוב ופוסטים באינסטגרם וטוענת לקונספירציה. בין היתר כתבה: "ג'יילויד סמואל לא היה בריינג'ר רובר כשהיא התפוצצה... איפה הוא? של מי היה ה-DNA? ג'יילויד, נראה אותך בקרוב. כולנו יודעים שאתה בריא ושלם ושה-DNA שיש לפתולוג הוא לא שלך... 100 אחוז שקרים...".

לזלי-אן הגישה תלונה והדובר של משטרת צ'שייר הוציא הודעה רשמית: "התלונה נחקרה על ידי קצינים בכירים והם קבעו שחקירת מותו של אדון סמואל התנהלה כראוי. מסקנות הללו התקבלו גם על ידי צוות חיצוני. המשפחה קיבלה הודעה על מסקנות החקירה ונאמר לה שיש לה 28 ימים לערער עליהן, אבל עד כה לא התקבל כל ערעור".

ג'יילויד סמואל במדי אסטון וילה. GettyImages
חי או מת? סמואל/GettyImages

מאחורי הפרשה עומד סיפור דרמטי במיוחד שכולל שתי חתונות ויחסים רעועים בין משפחתו של הכדורגלן המת לאשתו ואם ילדיו.

ג'יילויד סמואל נולד בטרינידד וטובגו ועבר עם משפחתו לאנגליה כשהיה ילד קטן. הוא ייצג את הנבחרות הצעירות של אנגליה, אבל לא קיבל זימון לנבחרת הבוגרת ולכן בחר לייצג את טרינידד וטובגו. בשנים 1998-2007 שיחק במדי אסטון וילה ובהמשך עבר לבולטון.

מ-2011 עד 2015 סמואל שיחק בליגה האיראנית ובזמן השהות שלו שם, נשא אשה מקומית - הזמרת הליה סהימי - למרות שהיה נשוי באנגליה. סהימי פרסמה לאחרונה סרטון בו הכדורגלן אומר שהוא מאפשר לה גישה לכל חשבונות הבנק שלו וכתבה: "הוא לא רצה שהאמא של שלושת הילדים שלו תקבל ממנו ייפוי כוח".

באנגליה מאוד הופתעו כשאחרי מותו של סמואל התברר שהוא התחתן עם אשה אחרת, אבל מסתבר שמשפחתו של השחקן ידעה על הכל והייתה לה מערכת יחסים קרובה וטובה עם סהימי - בניגוד ליחסים הרעועים עם אשתו ואם ילדיהם, אמה. זו הסיבה המרכזית בגללה משפחתו של סמואל וגם אלמנתו האיראנית, משוכנעים שאשתו האנגלייה אחראית לכל.

עוד בוואלה!

הקרב המלוכלך בין בנות הזוג של ריאד מחרז ולירוי סאנה מאיים על מנצ'סטר סיטי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אנגליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully