וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב המלוכלך בין בנות הזוג של ריאד מחרז ולירוי סאנה מאיים על מנצ'סטר סיטי

באנגליה עוקבים בעניין אחרי קרב העקיצות בין השתיים, שמכנות אחת את השנייה "כלבה" ו"רודפת בצע" ומפיצות שמועות. איך זה משפיע על השחקנים? "חשש שהדברים ייצאו משליטה"

יוטיוב

אנגליה עוקבת בהנאה אחר הקרב החדש בין "נשות הכדורגלנים" - בנות הזוג של שני שחקני מנצ'סטר סיטי ריאד מחרז ולירוי סאנה.

הכל החל כאשר קנדיס ברוק, בת הזוג של סאנה, קראה דיווח לפיו ריטה, אשתו של מחרז, בילתה ערב עם המתאגרף דונטה וויילדר. קנדיס היא חברה קרובה של ארוסתו של וויילדר (טלי סוויפט), וכתגובה היא כינתה את ריטה "כלבה גרופית אמיתית" והוסיפה ש"את אוכלת עם כל הבטן השמנה שלך".

ריאד מחרז ובת זוגו. GettyImages
פפ, אתה עוקב? מחרז ובת זוגו/GettyImages

ריטה הגיבה וכתבה בתגובה על קנדיס שהיא "נראית כמו גבר זקן" וביקשה ממנה "להסיר את הפאה". אחרי שהשתיים המשיכו את הוויכוח על איכות העור שלהן ואותנטיות החזה, הן עברו לשלב האיומים, שכלל "בואי ניפגש במנצ'סטר כי את מדברת יותר מדי", ונמשך ב"את חושבת שאני מפחדת מנשים זקנות?", והגיע עד ל"זקנה אבל הגוף שלי יותר טוב משלך... את נראית כמו חרא, את אפילו לא יכולה להיכנס לחדר כושר".

ריטה טענה שבת הזוג של סאנה היא "קוגרית רודפת בצע" וסיפרה שאמא של סאנה לא בטחה בה ודרשה שהשניים יחתמו על חוזה טרום נישואים לפני שהם מתכננים חתונה. "מקור" סיפר ל"סאן" ש"ריטה נותרה סוערת מהתקרית, היא בכתה המון, היא לא עשתה שום דבר רע כשהיא נפגשה עם דונטה... עכשיו היא ממש חוששת שהדברים ייצאו משליטה במסיבת חג המולד של מנצ'סטר סיטי, היא אפילו שוקלת להגיע עם אבטחה".

בעקבות הפרשה נפתחה קבוצת וואטסאפ של נשות שחקני מנצ'סטר סיטי, ובה הן התווכחו ביניהן במי מבין השתיים הן צריכות לתמוך. ב"סאן" נטען כי השחקנים עצמם - סאנה ומחרז - כבר שוחחו ביניהם באופן פרטי על מנת לפתור את המתיחות. "הדבר האחרון שאוהדי סיטי רוצים עכשיו זה מריבה שתגלוש למגרש ותפגע בסיכויים להדביק את ליברפול", אמר המקור, "ריאד מאוד מגונן על אשתו. הוא שוחח עם לירוי, לחצו ידיים, והחליטו שהריב של בנות הזוג שלהם לא ישפיע על היכולת שלהם".

עוד בוואלה!

מחרז כבש, מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את צ'לסי ועלתה למקום השלישי

לכתבה המלאה
"סאן" מדווח: בנות הזוג של ריאל מחרז, לירוי סאנה, בריב מתוקשר. צילום מסך
הדיווח ב"סאן"/צילום מסך
קנדיס ברוק, בת הזוג של לירוי סאנה. אינסטגרם, אתר רשמי
ישפיע על הקבוצה? בת הזוג של סאנה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully