וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון "נדהם" מהשער, גם באנגליה שיבחו: "הימם את האתיחאד"

הישראלי כבש באתיחאד והתמוגג: "זו הדרך הכי טובה לחזור מפציעה". בתקשורת האנגלית העניקו לו ציון גבוה ונזכרו בחיזורים של סיטי עוד כשהיה שחקן מכבי פתח תקוה. התגובות והציוצים

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על כדור הזהב

לפני קצת פחות מחודשיים, חגג מנור סולומון שער בכורה בליגת האלופות, ולא סתם שער בכורה: בסן סירו, בדקה ה-95, כדי להעניק לשחטאר דונייצק 1:2 מתוק ודרמטי על אטאלנטה. הערב (שלישי) הראה פעם נוספת הישראלי הצעיר שהוא קורץ מהחומר של הגדולים ביותר, כשעלה מהספסל בסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום בדקה ה-65, וארבע דקות לאחר מכן כבר מצא את הרשת של אדרסון כדי לקבוע 1:1 גדול, דווקא מול הקבוצה שרצתה אותו לפני שחתם בסופו של דבר בשורות קבוצת הפאר האוקראינית.

השער הזה גם קבע את תוצאת הסיום, שמותירה אותו ואת חבריו במקום השני של בית ג', אולי בדרך לשמינית גמר ליגת האלופות. אם זה יקרה, הרי שההעפלה הזו תהיה רשומה לא מעט על שמו של הישראלי, שחתום על ארבע מתוך שש הנקודות של שחטאר. לאוקראינים שתי נקודות יותר מאטאלנטה, אותה יארחו במחזור הסיום, וגורלם ברגליהם: במקביל תפגוש סיטי את דינמו זאגרב, ועל כן גם תיקו עשוי להספיק לסולומון וחבריו.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק עם אוהד. GettyImages
לפני המשחק האוהדים ביקשו סלפי/GettyImages
שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון כובש מול מנצ'סטר סיטי. GettyImages
רגע הבעיטה/GettyImages
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים עם מנור סולומון. AP
החגיגות עם החברים/AP
שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון עם אמו. רויטרס
ועם אמא/רויטרס

"תוצאה נהדרת, ידענו לפני המשחק שתיקו יהיה טוב מאוד ואני שמח מאוד שעשינו את זה", אמר סולומון, שנבחר לאיש המשחק של שחטאר בסיום. "היה לנו משחק טוב, הגענו להזדמנויות טובות ואני שמח מאוד על התוצאה. אני לא חושב שאני יכול לתאר את השער, אבל אני שמח מאוד. זו הדרך הכי טובה לחזור מפציעה - לכבוש בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי באיתיחאד, זה מדהים".

כשנשאל האם הוא הג'וקר של הקבוצה - זה שעולה מהספסל ומחולל שינוי, השיב: "אני לא יודע, אני מנסה להיות. כשאני על המגרש אני רוצה לכבוש ולעזור לקבוצה להשיג תוצאה טובה. יש לנו סיכוי טוב להעפיל, אנחנו צריכים לנצח או להוציא תיקו בבית במחזור הסיום, יהיה קשה מול אטאלנטה אבל ניתן את המקסימום ויש לנו סיכוי טוב לעלות".

גם באנגליה הגיבו לשער של סולומון. ברשת "סקיי" העניקו לסולומון את הציון 7 - הציון הכי גבוה במשחק בצוותא עם שלושה מחבריו לקבוצה ועם פרננדיניו. ב"טלגרף" ציינו ש"מנור סולומון השפיע על המשחק באופן מיידי, וחשף את ההגנה הרעועה של מנצ'סטר סיטי במערומיה". ב"דיילי מייל" כתבו ש"מנור סולומון הדהים את עשרות אלפי האוהדים באתיחאד" וטענו ש"שחטאר הייתה ראויה לשער הזה, וסולומון עזר לה לעשות צדק. עכשיו הם בעמדה טובה לעלות לשלב הבא".

היה באנגליה גם מי שנזכר בחיזורים של סיטי אחרי סולומון ב-2018, לפני שנרכש על ידי שחטאר ממכבי פתח תקוה. התכולים שלחו בזמנו נציגים כדי לעקוב אחרי היהלום הישראלי כמה וכמה פעמים, אולם מעולם לא הגישו הצעה קונקרטית. "סולומון כבש מול הקבוצה שהתעניינה בו, והראה למה היא כל כך רצתה אותו. הסיומת שלו היתה חדה ומצוינת", ציינו ב"דיילי טלגרף".

פפ גווארדיולה נראה מאוכזב בסיום, אבל החמיא ל"שחקנים הטובים של שחטאר, שהקשו עלינו למשך לא מעט דקות". הוא הוסיף ש"עכשיו הגיע הזמן להתרכז בפרמיירליג, בניסיון לסגור את הפער מליברפול".

אילקאי גונדואן, כובש השער של סיטי, אמר ש"הם גרמו לנו לשחק בתבנית שאנחנו לא רגילים אליה. התקשינו לייצר מצבים. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, זה ברור".

הזכייה של פלמנגו, הערב של גביגול, הסיפתח של מוריניו: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully