וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל החמיר את הפציעה שלו בנבחרת: "לא מתחרט. יכולים לעלות ליורו"

24.11.2019 / 15:15

כיאל הפצוע מחכה כבר לחזור: "הפלייאוף הוא הזדמנות מצוינת להעפיל". ג'יימס פורסט הסקוטי מפנטז על עוד שלושער נגד ישראל: "מאז ההגרלה יש עקיצות בינינו לביטון ואלחמיד"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בירם כיאל, שבמשחק הנבחרת מול פולין החמיר את הפציעה שממנה סבל, לא היה אתמול (שבת) בסגל של צ'רלטון וייעדר כנראה תקופה ממושכת. כיאל יחזור לטפל בפציעתו בברייטון עד להחלמה מלאה.

"הפציעה ממנה אני סובל נגרמה לי כתוצאה ממשחקי הנבחרת", אמר היום כיאל, "אני אוהב את הנבחרת, אוהב את השחקנים ומעריך מאוד את הצוות המקצועי. אינני מתחרט לרגע על ההקרבה והמאמץ שהשקעתי ועוד אשקיע בכל משחק ומשחק במדי הנבחרת.

אני מתכוון להחלים במהרה מהפציעה הטורדנית שנפלה עלי ולחזור לשחק בצ'רלטון ובנבחרת במידה והצוות המקצועי יזדקק לשרותיי.

"הפלייאוף הוא הזדמנות מצוינת להעפיל ליורו ואני שמח שהיה לי חלק מרכזי בהזדמנות הזו שנוצרה לנבחרת. אם נגיע לפלייאוף בכושר בו היתה הנבחרת לפני המשחקים הראשונים במוקדמות היורו מול סלובניה ואוסטריה, אנחנו יכולים לעשות את זה!".

מארק רוסנובסקי רופא נבחרת ישראל עם בירם כיאל. אתר רשמי
הקריב את גופו למען הנבחרת, ולא מתחרט. כיאל/אתר רשמי

ג'יימס פורסט עדיין חוזר לבלמי נבחרת ישראל בסיוטים, וכבר ב-26 במרץ הם ייאלצו להתמודד איתו שוב. חלוץ נבחרת סקוטלנד, שכבש שלושער לרשת של ישראל במפגש האחרון בין הנבחרות בהאמפדן פארק, מפנטז על שחזור מדויק של המשחק ההוא גם במפגש בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2020.

"זה היה לילה גדול עבורי ועבור הנבחרת. זה היה המשחק שהביא אותנו לפלייאוף, ואין ספק שזה ייתן לנו ביטחון גם במפגש במרץ. נצטרך לעבור את ישראל כדי לעלות ליורו, ואני נחוש לעשות בדיוק את אותו דבר גם הפעם. הלוואי שאכבוש עוד שלושער".

עוד בוואלה!

וילי רוטנשטיינר הכריז: "אנדי הרצוג יאמן את נבחרת ישראל נגד סקוטלנד"

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת סקוטלנד, ג'יימס פורסט, במשחק נגד ישראל. רויטרס
ככה זה נראה במפגש הקודם. פורסט כובש לרשת של ישראל/רויטרס

פורסט הוסיף: "יהיה משחק קשה, זה בטוח. לא חשוב מול מי הוגרלנו, בשלב הזה כל המשחקים קשים. אבל אנחנו משחקים בבית והאוהדים יעמדו מאחורינו, אז אני מקווה שנוכל להשיג את התוצאה".

החלוץ סיפר שמאז ההגרלה חבריו הישראלים בסלטיק ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד, סופגים מהם "עקיצות".

"הפיזיותרפיסט שלנו בישר לנו על ההגרלה, ומאז יש בינינו לבין הישראלים דין ודברים. ניר ביטון החמיץ את המפגש הקודם, אז הוא נרגש לקראת המשחק הפעם. ברור שישראל התקשתה קצת במשחקים האחרונים, אבל זה משחק ובטוח שהיא תהיה מסוכנת".

פורסט התייחס גם לאפשרות שסקוטלנד תפגוש את סרביה או נורבגיה בגמר הפלייאוף: "שתיהן נבחרות חזקות, אבל זה יהיה מדהים אם נגיע לשם וננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully