וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערן זהבי קילר אמיתי. הוא הסיוט של כל שחקן הגנה בליגה הסינית"

סטפן אמביה הקמרוני הילל את כוכב נבחרת ישראל בכתבת פרופיל בצרפת: "הוא עובד על הסיומת במשך שעתיים אחרי כל אימון. הכל תוצאה של עבודה קשה"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

תואר מלך שערי מוקדמות היורו עדיין רחוק מלהיות מובטח עבור ערן זהבי, אחרי שהארי קיין השתווה אליו אמש עם שלושער לרשת של מונטנגרו, וכריסטיאנו רונאלדו התקרב עם שלושער משלו נגד ליטא. ובכל זאת, מיקומו של זהבי בין צמרת הכובשים מעורר עניין מיוחד. אמש (חמישי) פורסמה כתבה נרחבת אודות זהבי במגזין הצרפתי "פוטמרקאטו".

בכתבת הפרופיל סיפרו על הקריירה "הסוערת" של זהבי, ציינו את המעבר השנוי במחלוקת למכבי תל אביב והדגישו את פרשיית סרט הקפטן שאחריה פרש מהנבחרת.

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. GettyImages
"הכובש המצטיין בליגה שמשחקים בה חלוצים מהקבוצות הטובות בעולם". ערן זהבי/GettyImages

בכתבה אף צוטט קשר נבחרת קמרון לשעבר סטפן אמביה, שהתמודד עם זהבי כמה וכמה פעמים כשחקן הביי ולאחר מכן כשחקן ווהאן.

"ערן זהבי אדם סופר נחמד, מאוד אדיב, שגם יודע לתת כבוד ליריבה. אני מאוד אוהב אותו", סיפר. "בכל הקשור ליכולות שלו, הוא קילר מול השער. הוא חכם ויודע תמיד להיות במקום הנכון. הוא מסב המון נזק לבלמים, והוא ערמומי מול השוער. הוא קטלני ממש, ובשנים האחרונות הוא הכובש המצטיין בליגה שמשחקים בה לא מעט שחקנים ששיחקו בקבוצות הטובות בעולם".

אמביה טוען ש"הכל תוצאה של עבודה קשה. סיפרו לי שהוא עובד על הסיומת מול השער במשך שעתיים אחרי כל אימון, יום אחרי יום. אין פה חוכמות, זה מה שהפך אותו לשחקן גדול".

כך או כך, זהבי ינסה לכבוש כמה שיותר שערים במשחקים הנותרים של ישראל במוקדמות היורו. הנבחרת תתמודד מול פולין מחר (21:45, כאן11) וביום שלישי תפגוש את צפון מקדוניה, וזהבי יקווה לעקוף בסופו של דבר את קיין ורונאלדו, להם נותר רק משחק אחד (קיין בחוץ מול קוסובו, רונאלדו בחוץ נגד לוקסמבורג).

טבלת מלך שערי המוקדמות

1. ערן זהבי - 11 שערים
2. הארי קיין - 11 שערים
3. כריסטיאנו רונאלדו - 10 שערים
4. אלכסנדר מיטרוביץ' - 9 שערים
-. ארטיום דזיובה - 9 שערים

עוד בוואלה!

"ערן זהבי? הראינו שאנחנו יודעים לשמור גם על שחקנים כאלו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully