וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - פולין: הרצוג מתלבט בנוגע להרכב ו"לא רוצה לתת להם יותר מדי כבוד"

15.11.2019 / 17:33

המאמן הלאומי הודה כי הוא מתלבט לגבי 2-3 עמדות לפני משחק מוקדמות היורו (שבת, 21:45, כאן11) וטען: "העובדה שפולין כבר עלתה עלולה להקשות עלינו עוד יותר, כי תשחק בלי לחץ". סבע עשוי לפתוח, בז'ז'ק: "המצב לא השפיע עלינו"

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שאול אדם

אנדי הרצוג מתלבט באיזה מערך לעלות למשחק מול פולין (שבת, 21:45, כאן11) - כך עולה מהאימונים האחרונים של נבחרת ישראל. הרצוג תרגל לסירוגין מערך התקפי מהרגיל, כשבמקום שלישיית קישור חזקה הוא מוותר על אחד הקשרים ההגנתיים לטובת קשר התקפי.

במקרה של שינוי במערך דיא סבע יפתח בהרכב ובירם כיאל עשוי להיות זה שמשלם את המחיר ויורד לספסל. ביברס נאתכו ודן גלזר צפויים לפתוח בהרכב. בחוד ישנה התלבטות בין שון וייסמן למונס דאבור, אך עושה רושם שחלוצה של סביליה זוכה לעדיפות. בחוליית ההגנה יפתחו איתן טיבי, לואי טהא וניר ביטון, שיתופקד כבלם. גם עומרי בן הרוש ואלי דסה צפויים לפתוח. כך או כך, הבוקר שוחרר מסגל הנבחרת עוד שחקן פצוע - גדי קינדה מבית"ר ירושלים. הוא הצטרף לטאלב טואטחה, חאתם עבד אלחמיד ומנור סולומון ברשימת הפצועים של הנבחרת.

בנבחרת מקווים לנצח ולו רק כדי ליצור מומנטום ואמונה לקראת משחקי הפלייאוף. "יש אווירה טובה בנבחרת. כולם מבינים שהסיכוי לעלות מהבית כמעט לא קיים, אבל בבית שלנו, מול הקהל שלנו, אנחנו תמיד צריכים לעשות הכל כדי לנצח", אמר אחד השחקנים.

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, ניר ביטון, לואי טהא, עומרי בן הרוש, דן גלזר, ביברס נאתכו, בירם כיאל (דיא סבע), ערן זהבי, מונס דאבור (שון וייסמן).

שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור עם דיא סבע. דני מרון
יפתחו גם יחד? דאבור וסבע/דני מרון

אנדי הרצוג נשאל בפתח מסיבת העיתונאים כיצד המצב הבטחוני בישראל בימים האחרונים השפיע עליו: "כמובן שזו לא סיטואציה טובה כששומעים שהרבה אנשים מתים, אבל מהצד שלי, בתל אביב, לא הרגשתי שום דבר. המחשבות היחידות שלי היו האם ניתן יהיה לשחק בירושלים, כמאמן צריך להיות ממוקד במה שקורה. עבור חלק מהצוות שלנו שגרים יותר בדרום, כמובן שזה היה ביג דיל".

על החיסורים בסגל אמר המאמן הלאומי: "בכל משחק חסרים שחקנים. יש לנו נבחרת טובה מאוד מחר, אני עדיין מתלבט לגבי 2-3 עמדות ואחליט מחר בבוקר בהתבסס על האימון היום, מבחינתי זה טוב. כרגע כל השחקנים שלנו בכושר טוב. באימונים התמקדנו בעיקר בלנסות לעצור את שחקני ההתקפה המסוכנים של פולין, ננסה להגיע גם אנחנו למצבים. אנחנו עדיין בלתי מנוצחים בבית ואני מקווה שזה יישאר ככה.

"כמובן שהם כבר עלו, אבל אם עלית אתה משחק בלי לחץ ולפעמים זה אפילו עדיף", הוסיף הרצוג. "כל השחקנים רוצים להראות שהם ראויים להרכב וזה עלול להקשות עלינו יותר. צריך לכבד אותם אבל לא יותר מדי, כי אם נכבד אותם יותר מדי - נפסיד. המחצית השנייה מול פולין היתה הגרועה ביותר שלנו בקמפיין. קשה מאוד לעצור את רוברט לבנדובסקי, זה יהיה אתגר גדול".

עוד בוואלה!

ההפסד של קוסובו קבע: נבחרת ישראל קרובה מאוד לפלייאוף

לכתבה המלאה
קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו לצד המאמן אנדי הרצוג. דני מרון
עדיין אופטימי. הרצוג לצד נאתכו/דני מרון

הקפטן ביברס נאתכו הוסיף: "הפולנים עשו את הקמפיין הכי טוב והם נראים הכי טוב, אבל נגיע במטרה לשחק את הכדורגל שלנו ולעבוד על הדברים שאנחנו רוצים. עד עכשיו עשינו תוצאות חיוביות בבית ואני מקווה שמחר יהיה לזה המשך". על העובדה שהיריבה כבר עלתה ליורו אמר הקשר: "זו סיטואציה שיכולה לשחק לשני הצדדים. הם עלו ויכולים לשחק כדורגל משוחרר וזה יכול להיות לרעתנו, אבל אני בטוח שנבחרת פולין, לא משנה באיזה הרכב, היא חזקה מאוד. תיקו זו לא תוצאה רעה, אבל ננסה לעשות את המקסימום כדי לנצח ואחרי המשחק נחשב את התוצאות".

על המצב הבטחוני בימים האחרונים אמר נאתכו: "בין פוליטיקה לכדורגל יש קצת מרחק ולא צריך לערב בין הדברים. אם מחר ננצח אני בטוח שאזרחי מדינת ישראל יהיו מאושרים וננסה לעשות את זה, אבל לא צריך לערב בין הדברים".

שחקני נבחרת ישראל באימון. דני מרון
בנבחרת מקווים שלא לרשום הפסד בית ראשון בקמפיין/דני מרון
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. דני מרון
זהבי במצב רוח טוב/דני מרון

פולין נחתה בשעות הצהריים בישראל, ובתקשורת המקומית דיווחו מהמחנה הפולני ש"אין כל חשש מהמצב הביטחוני. ישראל היא אלופת העולם בסידורי אבטחה, והראש לחלוטין במשחק". הדאגה העיקרית של הפולנים, כך נראה, קשורה בכלל למזון שיסופק להם במהלך השבת. הנבחרת תשתכן במלון בירושלים ולטענת העיתונאים שנשלחו לסקר את הנבחרת, קיבלו באכזבה את העובדה שצוות השפים במלון עובד במתכונת חלקית ולכן לא יספקו את כל צרכיה של הנבחרת. "הובהר לשחקנים שבמרק שלהם לא יהיה בשר ובפסטה שלהם לא תהיה גבינת פרמזן", דווח באחד האתרים הפולניים.

בפולין טענו כי המאמן ייז'י בז'צק יבצע מספר שינויים ביחס להרכב שהביס 0:4 את ישראל בבית. אחד מהשחקנים שלא יפתחו, כך מסתמן, הוא פיוטר ז'לניסקי. "מה שקרה לא השפיע עלינו הרבה", אמר בז'ז'ק במסיבת העיתונאים. "התכוננו למשחק כרגיל. שיחקתי שנה נפלאה במכבי חיפה, הזמן עבר מהר ויש לי זכרונות נהדרים. מהניסיון שלי, אמרתי לשחקנים שזה נראה אחרת ממה שרואים בתקשורת. מצפה לנו משחק קשה יותר מזה שהיה לפני כמה חודשים, כולנו יודעים כמה חזקה ישראל, בעיקר בהתקפה".

הרכב משוער: לוקאש פביאנסקי, ברטוש רשינסקי, יאן בנדארק, קמיל גליק, תומאש קנדז'ורה, קמיל גרוסיצקי, מתאוש קליך, גז'גוז' קריכוביאק, ארקדיוש מיליק, רוברט לבנדובסקי, קשישטוף פיונטק.

שחקני נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי, גז'גוז' קריכוביאק. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
לא חוששים. לבנדובסקי וקריכוביאק/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully