וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק של קמפיין, אולי יותר: משמעות המפגש הגורלי של נבחרת ישראל עם אוסטריה

לראשונה בקמפיין, אנדי הרצוג לא בישר לשחקנים על ההרכב הפותח: "אף פעם לא היו סימני שאלה כאלה אחרי האימון המסכם". טיבי ודאבור עדיין בתמונה. רוטנשטיינר רוצה את המאמן לקדנציה נוספת, אך המשחק הערב עשוי להכריע. השניים אמרו לשחקנים: אנחנו לא פחות טובים מהאוסטרים

צילום וידאו: יניב טוכמן

עיקרי הדברים

- הרצוג חזר להתלבט לגבי ההרכב. ביטון וטוואטחה בפנים. טיבי ודאבור עדיין בתמונה.
- הרצוג באסיפה לשחקנים: "אנחנו לא צריכים לנצח. אנחנו חייבים לנצח".
- רוטנשטיינר והרצוג המשיכו לדבר עם השחקנים על כך שהם לא פחות טובים מהאוסטרים.
- האוסטרים משוכנעים שהרצוג רוצה לאמן את הנבחרת שלהם. רוטנשטיינר מתכוון להשאיר אותו לעוד שנתיים בארץ.

seperator

1.

אנדי הרצוג שלח אמש (רביעי) את שחקני נבחרת ישראל לישון בלי שהם יודעים מה ההרכב שיפתח הערב (21:45, כאן11) מול אוסטריה במוקדמות יורו 2020. אולי כי מדובר במשחק של להיות או לחדול והוא לא רצה לחשוף ואולי כי הוא באמת שובר את הראש ולא יודע מה להחליט, בשורה התחתונה הרצוג השאיר לא מעט עמדות פתוחות אחרי האימון המסכם ולראשונה בקמפיין הזה, השחקנים לא ידעו אחרי כיצד יפתח המאמן הלאומי ערב משחק. אם בתחילה היה ברור שניר ביטון יפתח כבלם לצד חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא, בא האימון אמש ובמהלכו קיפץ שחקן סלטיק בין עמדת הבלם לעמדת הקשר האחורי. לשחקנים בנבחרת כבר נדמה היה אמש שביטון ישחק בכל זאת בקישור האחורי ובמצב כזה איתן טיבי יפתח כבלם.

גם עמדת החלוץ לצד ערן זהבי ומנור סולומון עברה שינויים אמש. בתחילה תורגל שם שון וייסמן, אבל הרצוג נתן גם למונס דאבור את חולצת ההרכב, כך שנראה כי הוא מאוד מתלבט גם שם. לעמדת המגן השמאלי יכנס טאלב טואטחה וכאן נראה שאין לאוסטרי שום התלבטות. "אף פעם לא היו סימני שאלה כאלה אחרי האימון המסכם", סיפר אמש שחקן בנבחרת. "בכל הקמפיין הזה ההרכב היה ברור לחלוטין אחרי האימון המסכם. הפעם חזרנו למלון בלי לדעת הרבה עמדות. אנדי מתלבט כי זה המשחק הכי חשוב של כל הקמפיין ולכן הוא עוד לא החליט".

עוד בוואלה!

מיום כיפור לאימון המסכם ב-30 דקות: ישראל מוכנה לאוסטריה

לכתבה המלאה
ביברס נאתכו קפטן נבחרת ישראל עם מנור סולומון. יניב טוכמן, מערכת וואלה!
שניהם בפנים. נאתכו וסולומון/מערכת וואלה!, יניב טוכמן

2.

בדבר אחד יש בוודאות תמימות דעים בנבחרת ישראל: זה המשחק שממנו כבר אין דרך חזרה. הפסד יגמור את הסיפור למרות שיהיו עוד שלושה משחקים בבית המוקדמות. הרצוג ורוטנשטיינר לא חוששים לשים את האמת בפרצוף של השחקנים. "אני לא רוצה לומר לכם שאנחנו צריכים לנצח את המשחק הזה", אמר אמש הרצוג לשחקנים. "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה. אם נפסיד, נגמור את הסיפור". הרצוג ורוטנשטיינר ממש מאמינים שאפשר לנצח הערב. "הם כל הזמן מדגישים בפנינו שהם מכירים היטב את הנבחרות. גם את אוסטריה וגם את ישראל וכיוון שהם מכירים ויודעים היטב את כל הנקודות החזקות והחלשות, הם בטוחים שאנחנו לא פחות טובים ואולי אפילו יותר טובים", סיפר אמש אחד השחקנים בנבחרת.

יונתן כהן שחקן נבחרת ישראל עם ערן זהבי, איתן טיבי, ניר ביטון. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
האמנם לא פחות טובים מהאוסטרים? יונתן כהן, זהבי, טיבי וביטון באימון המסכם/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

3.

העיתונאים האוסטרים שמכירים היטב את אנדי הרצוג סיפרו כאן שהחלום הכי גדול שלו הוא לאמן את נבחרת אוסטריה. "רציתי באמת לאמן את הנבחרת בעבר וזה היה חלום עבורי, אבל כעת זה ממש לא בראש שלי", ניסה המאמן להתחמק מהשאלה הזו במסיבת העיתונאים אמש. "אותי כרגע לא מעניין דבר מלבד נבחרת ישראל". הרצוג מאוד רוצה לברוח מהתווית של המאמן האוסטרי המתוסכל שלא קיבל את הצ'אנס כאן אף שהיה מהכוכבים הגדולים ביותר של הנבחרת. המאמן אף לא רוצה ששחקני נבחרת ישראל יחשבו שהוא רוצה הערב לנצח בשביל העתיד שלו, אבל למען האמת, זה בדיוק המצב.

וילי רוטנשטיינר רוצה אותו לקדנציה נוספת והדעה הרווחת בהתאחדות לכדורגל היא שאם המנהל הטכני רוצה אותו, הוא צריך לקבל את המינוי. אבל כדי לבוא עם קלפים חזקים, הרצוג צריך לדאוג שהערב לא יהיו לו בושות, שהנבחרת שלו תיראה טוב ותשחק טוב, שתהיה יריבה שווה ושאולי אם תעשה מינימום של טעויות, היא גם תוכל להפתיע עם תיקו ומעלה.

התחושה בווינה היא שנבחרת אוסטריה מגיעה למשחק מלאה בביטחון עצמי על אף הרביעייה שחטפה בחיפה בסיבוב הראשון. "אנחנו בכושר טוב מאוד ואת זה מראות התוצאות שלנו", אומרים עיתונאים אוסטרים. "רק חבל שהקהל שלנו לא יודע לכבד את הנבחרת שלו כי למרות שעשינו שלושה ניצחונות ותיקו, אמורים להגיע למשחק רק 25 אלף צופים, מחצית מהכמות שיכולה להיכנס ליציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully