וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן וגלזר צפויים לפתוח, אנדי הרצוג: "אוסטריה הכי טובה בבית"

נבחרת ישראל ערכה מסע"ת ואימון מסכם לקראת אוסטריה (21:45, כאן11). נאתכו: "אם נחזור על השגיאות מסלובניה, לא מגיע לנו לעלות". ביטון יפתח במרכז ההגנה, דאבור יתחיל על הספסל

צילום וידאו: יניב טוכמן

(עדכון ראשון: 21:06)

נבחרת ישראל יודעת שאם ברצונה להישאר בתמונת המאבק על כרטיס ליורו 2020, היא חייב להשיג תוצאה טובה באוסטריה מחר (חמישי, 21:45, כאן11). ערב המפגש מדורגת נבחרתו של אנדי הרצוג במקום החמישי בבית ז' עם 8 נקודות, שתיים פחות מאוסטריה השנייה ושלוש פחות מסלובניה השנייה, שכרגע צולחת את בית המוקדמות ביחד עם פולין.

שחקני הנבחרת שצמים סיימו את הצום ב-20:04 שעון אוסטריה וכעבור כחצי שעה כבר עשו את דרכם לאימון המסכם בארנסט האפל שטדיון. ביברס נאתכו ואנדי הרצוג הגיעו לפניהם כדי להשתתף במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות. ניר ביטון אמור לפתוח כבלם, מה שאומר שדן גלזר יתופקד לצד ביברס נאתכו במקום דור פרץ המוצהב. שון וייסמן אמור להיות מועדף על פני מונס דאבור בחלק הקדמי.

הרצוג החמיא ליריבה: "אוסטריה היא הנבחרת הכי טובה בבית הזה, אפילו יותר מפולין, אבל אנחנו באנו לכאן לעשות שלוש נקודות. אוסטריה שיחקה ממש טוב במשחקים האחרונים. כנראה שהערנו אותה כשניצחנו בחיפה. אני מתרכז בעבודה המקצועית לקראת מחר ולא חושב על העתיד שאולי יהיה לי כאן. אני מאמן נבחרת ישראל ורוצה להצליח עם ישראל".

נאתכו אמר: "החבר'ה נראים בסדר אחרי הצום. אני מקווה שמחר בבוקר נראה יותר מאוששים ומוכנים למשחק. המשחק מחר יהיה שונה מהמשחק בחיפה. אוסטריה בתקופה טובה. אם נחזור על השגיאות שעשינו בסלובניה, כנראה שלא מגיע לנו לעלות. גם בפולין עשינו טעויות שגמרו לנו את המשחק. אנחנו לא באים למשחק כדי להפסיד בכבוד. אנחנו מאוד רוצים להעפיל ליורו וזו הישורת האחרונה".

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, ניר ביטון, לואי טהא, חאתם עבד אלחמיד, טאלב טואטחה, דן גלזר, ביברס נאתכו, מנור סולומון, שון וייסמן, ערן זהבי.

אנדי הרצוג, ביברס נאתכו, נבחרת ישראל. יניב טוכמן, מערכת וואלה
נאתכו והרצוג במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה, יניב טוכמן

"יהיה משחק התקפי מאוד", העריך מאמן האוסטרים פרנקו פודה במסיבת העיתונאים. "ישראל חייבת לנצח, אבל גם אנחנו. יש להם הרבה איכות בהתקפה ונצטרך להגן היטב. באופן כללי אנחנו רוצים לנצח כל משחק, לא משנה מי היריבה, אבל נראה איך המפגש הזה יתפתח, האם נלך על כל הקופה, אסור לנו לסמוך על נבחרות אחרות".

פודה נשאר על מצבו של הכוכב דייויד אלאבה, שהחמיץ את המפגש הקודם בין הנבחרות ובספק גם למחר בשל פציעה, ואמר: "יכול להיות שנחליט לגביו רק ברגע האחרון. הוא המנהיג שלנו, אבל יש לי אחריות כלפיו וגם כלפי הקבוצה שלו".

על בן ארצו שיעמוד בצד השני של הקווים אמר המאמן האוסטרי: "אנדי הרצוג עושה עבודה טובה מאוד, יש לו גישה התקפית. אנחנו בקשר טוב, אפילו אם לא יוצא לנו להתראות הרבה".

לפודה רשימת פצועים לא קצרה מלבד אלאבה. ההתלבטות המרכזית היא בעמדת המגן הימני, אחרי ששטפן ליינר מבורוסיה מנשנגלדבאך נפצע ומי שיתפוס את מקומו הוא כנראה שטפן פוש שהעמדה הטבעית שלו היא בלם. אפשרות נוספת היא שולנטינו לזארו יוסט אחורה לעמדת המגן.

הרכב משוער: ציצאן סטנקוביץ', שטפן פוש, מרטין הינטרגר, אלכסנדר דראגוביץ', אנדראס אולמר (דייויד אלאבה), יוליאן באומגרטלינגר, קונרד ליימר, ולנטינו לזארו, פלוריאן קיינץ, מרסל זאביצר, מרקו ארנאוטוביץ'.

דייויד אלאבה שחקן נבחרת אוסטריה. רויטרס
ההחלטה תתקבל לפני המשחק. אלאבה/רויטרס

הרכבי הקבוצות

שופט: ווילי קולום (סקוטלנד)
אצטדיון: ארנסט האפל שטדיון, וינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully