וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיום כיפור לאימון המסכם ב-30 דקות: ישראל מוכנה לאוסטריה

בית כנסת, בית חב"ד, אבטחה אדירה ותרגול אחרון לפני המשחק. שחקני הנבחרת סיימו את הצום ויצאו לאימון המסכם לקראת אוסטריה (ה', 21:45, כאן11). וייסמן, גלזר וטואטחה כנראה יפתחו

צילום וידאו: יניב טוכמן

נבחרת ישראל תערוך הערב (רביעי) את האימון המסכם שלה באצטדיון ארנסט האפל בוינה, לקראת המשחק נגד אוסטריה מחר במוקדמות יורו 2020 (21:45, כאן11). ב-19:04 (שעון מקומי) הסתיים יום הכיפורים בווינה וכבר כעבור כחצי שעה היו השחקנים על האוטובוס בדרך לאצטדיון המרוחק כחמישה קילומטרים בלבד ממלונם. אנדי הרצוג והקפטן ביברס נאתכו יצאו עוד קודם על מנת להספיק למסיבת העיתונאים.

עבור מרבית שחקני הנבחרת הצמים זה לא היה יום קל. השף איתן מזרחי היה אמון אתמול בערב על הארוחה המפסקת ולאחר מכן יצאו חלק גדול מהשחקנים לתפילת כל נדרי בבית הכנסת המרכזי בוינה, מרחק 10 דקות הליכה מבית המלון בו מתאכסנת הנבחרת. אבטחה כבדה ליוותה את השחקנים וליד בית הכנסת היו פרושים שוטרים רבים. את היום העבירו השחקנים הצמים בחדרים וכאמור ניתנו להם דקות ספורות בלבד בתום הצום כדי לאכול משהו קל שייתן להם אנרגיה לאימון הערב.

שחקן נבחרת ישראל שון וייסמן. AP
כנראה יפתח. וייסמן/AP

אנדי הרצוג ו-ווילי רוטנשטיינר היו מאוד מוטרדים מהשפעת הצום על השחקנים הערב, אבל הם העדיפו לא להעמיק בדיבור על כך כדי לא להפוך את זה לעניין המרכזי, מה שיכול עוד יותר לפגוע בהכנה של השחקנים למשחק. מזג האוויר בוינה היה נעים מאוד לאורך כל היום. סביב 17 מעלות ושמיים מעוננים חלקית שלא הולידו ממטרים.

באזור בו מתאכסנת הנבחרת קיימים בתי כנסת רבים ונמצא גם בית חב"ד. אלון תורג'מן נוהג לפקוד את בית חב"ד לא פעם ובמקום מכירים אותו היטב. גם שון וייסמן מוכר היטב בקהילה היהודית כאן מאחר שהוא מגיע לקנות בשר ומצרכים נוספים בצרכנייה הגדולה והכשרה שממוקמת כ-200 מטר מהמלון של הנבחרת.

באימון אתמול בבוקר ניסה הרצוג מספר דברים והשאיר את שחקני הנבחרת במתח רב בכמה עמדות. בכל הקשור למרכז ההגנה, נראה שניר ביטון יחבור לחאתם עבד אלחמיד ולואי טאהא, מה שאומר שלדן גלזר סיכוי טוב לשחק בקישור לצד ביברס נאתכו. טאלב טואטחה ועמרי בן הרוש חלקו את עמדת המגן השמאלי, אבל נראה שלראשון יש עדיפות. בהתקפה נראה ששון וייסמן יועדף על פני מונא דאבור, אך כאמור באימון לפני כניסת יום הכיפורים, זה עדיין לא היה סגור במאה אחוז והרצוג ישאיר את הדברים חסויים מבחינתו כמה שיותר.

עוד בוואלה!

אוסטריה חוששת מההתקפה הישראלית, מירוץ להכשרת דייויד אלאבה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully