וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייטון עם קאמבק גדול, ספאל במקום השני באיטליה, סלטה ויגו נעצרה

מקבץ אירופי: כיאל לא שותף בחזרה של השחפים מפיגור 2:0 ל-2:2 בחוץ מול סאות'המפטון, פטאניה כבש צמד בכורה ב-0:2 מול האקסית אטאלנטה וסטואני כיכב עם צמד ב-2:3 של ג'ירונה על סלטה

אנדראה פטאניה שחקן ספאל חוגג. GettyImages
אין הנחות לחברים. אנדראה פטאניה חוגג/GettyImages

איטליה

ספאל המשיכה את פתיחת העונה המפתיעה שלה בסרייה A כשעלתה הערב (שני) למקום השני עם ניצחון ליגה שלישי - 0:2 על אטאלנטה. המארחת ספגה רק שער אחד בארבעה מחזורים, וקיבלה הערב תמורה ראשונה מהחלוץ אנדראה פטאניה, שהגיע אליה בקיץ אחרי שנתיים אצל היריבה. פטאניה לא התחשב בחבריו לשעבר, כבש שער בכורה מריבאונד אחרי הדיפה של פיירלואיג'י גוליני בדקה ה-50 והשלים צמד ראשון בקריירה בסרייה A בחלוף שש דקות עם בעיטה שפגעה ברפאל טולוי ועשתה קשת פנימה. אטאלנטה עם הפסד שני רצוף, מתקשה להתאושש מההדחה מהליגה האירופית.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
כריסטיאנו רונאלדו הגיע ל-400 שערי ליגה: "היה מתח לאור כל הציפיות והדיבורים"
דוגלאס קוסטה מתנצל על היריקה: "מבקש סליחה מכל האוהדים, זה היה מכוער"
ליגת האלופות חוזרת עם ליברפול מול פריס סן ז'רמן. יורגן קלופ: "אוהב אתגרים גדולים"

שחקני ברייטון חוגגים. רויטרס
שוויון דרמטי. שחקני ברייטון חוגגים עם גלן מארי/רויטרס

אנגליה

ברייטון סופרת כבר 16 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון בפרמיירליג, אבל הערב היא יכולה להיות מרוצה מכך שנחלצה מפיגור של שני שערים וחילצה נקודה דרמטית עם 2:2 אצל סאות'המפטון. המארחת, שחגגה ניצחון בכורה במחזור הקודם, עלתה ליתרון בזכות אותם כובשים: פייר אמיל הויביירג הדני הפתיע את מאט ריאן עם טיל מ-30 מטרים בדקה ה-35 ודני אינגס דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-65. אבל שיין דאפי דאג לקאמבק. הבלם צימק בנגיחה אחרי כדור חופשי של אנתוני קנוקר בדקה ה-67 ונדחף ברחבה בדקת הסיום כדי לאפשר לגלן מארי להשוות מהנקודה הלבנה. בירם כיאל ישב על הספסל ולא שותף, שתי הקבוצות עם חמש נקודות.

עוד באותו נושא

צמד בכורה לכריסטיאנו רונאלדו במדי יובנטוס, רק 1:1 למילאן

לכתבה המלאה
שחקני סאות'המפטון חוגגים עם פייר אמיל הויביירג (במרכז). רויטרס
שער נהדר. פייר אמיל הויביירג, במרכז/רויטרס

ספרד

הפגרה עצרה את סלטה ויגו, שאחרי הניצחון הגדול על אתלטיקו מדריד בתחילת החודש, הפסידה 3:2 בחוץ לג'ירונה. כריסטיאן סטואני האורוגוואי, מלך הנגיחות של לה ליגה בעונה שעברה, כבש עם הראש אחרי הכנה של אדאי בדקה ה-22. יאגו אספס איזן עם כדור חופשי מסובב מ-20 מטרים בדקה ה-34 ועלה למקום השני בטבלת המבקיעים של סלטה בליגה הבכירה עם 69 שערים, אבל שלוש דקות לאחר מכן היה זה הבלם פדרו אלקלה שנגח בעוצמה אל הרשת והחזיר את היתרון למארחת. סטואני השלים צמד במתפרצת בדקה ה-56 וסלטה יכלה רק לצמק שלוש דקות לסיום עם בעיטה מהאוויר של המחליף סופיאן בופאל, שלפחות יכול להתנחם בשער בכורה יפה. גוסטבו קבראל הארגנטינאי הורחק משורות סלטה בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully