וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: צמד בכורה לכריסטיאנו רונאלדו במדי יובנטוס, רק 1:1 למילאן

הכוכב הפורטוגלי דחק מול שער ריק כדי להעלות את הגברת הזקנה ל-0:1 מול ססואולו והוסיף אחד בדקה ה-65. רונאלדו הגיע ל-400 שערי ליגה ב-517 הופעות. היגואין כבש, זה לא הספיק לרוסונרי

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
שהחיינו. רונאלדו/GettyImages

המחזור הרביעי באיטליה נכנס היום (ראשון) לסבב המשחקים השני שלו. רומא אירחה את קייבו למשחק המוקדם של היום, איבדה יתרון וסיימה ב-2:2 מאכזב. יובנטוס ניצחה 1:2 את ססואולו בבית כשכריסטיאנו רונאלדו כובש צמד ורואה את חברו לקבוצה דוגלאס קוסטה מתפרע וסופג אדום. לאציו התארחה אצל אמפולי וניצחה 0:1. מילאן סיימה ב-1:1 מאכזב מול קליארי.

עוד בנושא
נאפולי ניצחה את פיורנטינה 0:1, פארמה הדהימה את אינטר
דניאלה דה רוסי: "כסמל של רומא אין לי ברירה, אני רכוש האוהדים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
סיייייייי סוף סוף/רויטרס

יובנטוס - ססואולו 1:2

גבירותיי ורבותיי, אחרי שלושה משחקים שחונים אפשר סוף סוף להכריז: כריסטיאנו רונאלדו הגיע ליובנטוס ובגדול. הכוכב הפורטוגלי, שנרכש מריאל מדריד תמורת 114 מיליון יורו במהלך הקיץ, כבש צמד (50 ו-65) והוביל את הגברת הזקנה לניצחון רביעי בארבעה משחקים. רונאלדו, שלא כבש עד כה, הרשית את הראשון אחרי הרחקה אומללה של ההגנה ודחיקה מול שער ריק כדי לשבור את הקרח. בדקה ה-65 זה כבר היה שער כמו שרונאלדו יודע. הפורטוגלי קיבל כדור עומק מאמרה ג'אן ובעט עם רגל שמאל חזק, חד ומדויק לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2 ליובה.

זה היה שער הליגה ה-400 של כריסטיאנו רונאלדו בקריירה המפוארת שלו ב-517 הופעות (2 ביובנטוס, 311 בריאל מדריד, 84 במנצ'סטר יונייטד ו-3 בספורטינג). בסך הכול יש לו 660 שערים לאורך כל הקריירה, זה הכי הרבה מבין השחקנים הפעילים בעולם והוא הראשון במאה ה-21 שמגיע ל-400 שערי ליגה והשמיני בהיסטוריה שעושה את זה. בדקה ה-92 הצליחה האורחת לצמק ל-2:1 מנגיחה יפה של חומה בבקאר ולא לפני שדוגלאס קוסטה ביצע עבירה מכוערת, שלח מרפק לפרצוף של שחקן היריבה ואז הוסיף יריקה מקרוב. תחילה הברזילאי ספג רק צהוב, אבל אז מערכת ה-VAR התערבה ושלחה את קוסטה החוצה על ההתנהגות הפראית שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ז'ואאו פדרו שחקן קליארי. GettyImages
ז'ואאו פדרו חוגג את השער שלו/GettyImages

קליארי - מילאן 1:1

הרוסונרי המשיכו בפתיחת העונה המגומגמת שלהם והם עם ארבע נקודות מתשע אפשריות ומשחק חסר לעומת שאר הליגה. קליארי עלתה ליתרון כבר בדקה הרביעית אחרי שלאונרדו פאבולטי בעט ממצב מסוכן לקורה, זה חזר אל ז'ואאו פדרו, שהמשיך את זה חד ומדויק לפינה, 0:1. בדקה ה-56 הגיע השוויון וזה קרה בצורה די מקרית. גונסאלו היגואין השתלט על כדור אחרי טעות בהגנה, חלף על פני השוער ומזווית קשה גלגל פנימה את ה-1:1 ואת השער הראשון שלו במדי מילאן. קליארי שיפרה את מאזן הנקודות שלה לחמש.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
שחקני רומא חוגגים את השערים שלהם/GettyImages

רומא - קייבו 2:2

עם ארבע נקודות בלבד מתשע אפשריות, רומא אירחה היום את קייבו, שנמצאת עמוק בתחתית הטבלה. החמורים המעופפים התבשרו השבוע כי שלוש נקודות יופחתו ממאזנם, זאת לצד פתיחת העונה החלשה שלהם. הזאבים שלטו בדקות הראשונות וגם באו על שכרם. בדקה העשירית, אלסנדרו פלורנצי העביר כדור רוחב מאחורי כל הגנת קייבו, סטפן אל שרעוואי הסתנן ודחק מקרוב פנימה. בדקה ה-30 רומא הכפילה את היתרון שלה, משער של בריאן כריסטנטה, אחרי הורדת כדור יפה של אדין דז'קו. בשלב הזה, נראה היה שהחבורה של אוזביו די פרנצ'סקו בדרך לניצחון נוח. אלא שהמחצית השנייה נפתחה עם שער יפהפה של וולטר בירסה היישר לחיבורים (52) ובדקה ה-83 מריוס סטפינסקי השווה באופן מפתיע אחרי שניצל בלאגן ברחבת רומא וקבע 2:2.

שחקני לאציו חוגגים. GettyImages
שחקני לאציו חוגגים/GettyImages

אמפולי - לאציו 1:0

הביאנקוצ'לסטי סבלו מחוסר מזל בהגרלת תחילת העונה, כשבשני המחזורים הראשונים פגשו את נאפולי ויובנטוס ולא הצליחו להשיג נקודות. במחזור הקודם פגשו את פרוזינונה והשיגו נצחון ראשון, וגם הערב עשו עוד צעד במעלה הטבלה אחרי שגברו על אמפולי 0:1. אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בתוצאה מאופסת, מרקו פארולו ניצל כדור רוחב שלא הורחק כראוי ומקרוב דחק פנימה (47). לאציו שתפגוש השבוע את אפולון לימסול בליגה האירופית, ממשיכה לטפס וכעת היא עם שני נצחונות רצופים.

משחקים נוספים

גנואה - בולוניה 0:1
לגנואה: קז'ישטוף פיאטק (69), לבולוניה: אריק פולגאר, הורחק 98)

אודינזה - טורינו 1:1
לאודינזה: רודריגו דה פול (28), לטורינו: סואליהו מייטה (49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully