וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 0:1 את פיורנטינה, פארמה הדהימה את אינטר

שער של לורנצו אינסינייה בדקה ה-79 סידר לאנצ'לוטי שלוש נקודות חשובות שלושה ימים לפני הכוכב האדום. העולה החדשה הדהימה בסן סירו בזכות שער של פדריקו דימרקו (79) שסידר 0:1

שחקני פארמה חוגגים. AP
שחקני פארמה חוגגים ניצחון ענק/AP

הנבחרת הלאומית האיטלקית ממשיכה לייצר כותרות שליליות, והקמפיין שלה בליגת האומות התחיל עם נקודה אחת משש אפשריות. הליגה האיטלקית לעומת זאת נמצאת בתנופה והיום (שבת) המחזור הרביעי התחיל עם שלושה משחקים מעניינים. אינטר שוב אכזבה בענק עם הפסד 1:0 ביתי לפארמה, נאפולי ניצחה באותה תוצאה בסאו פאולו את פיורנטינה ופרוזינונה חטפה 5:0 ביתי מסמפדוריה.

עוד בנושא
שלוש נקודות הופחתו ממאזנה של קייבו בשל עבירות כלכליות
מאוריציו זמפאריני משוכנע: "פאולו דיבאלה יעזוב את יובנטוס בינואר"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

איבן פרישיץ' שחקן אינטר. AP
פרישיץ' בהלם/AP

אינטר - פארמה 1:0

שלושה ימים לפני המשחק החשוב שלהם נגד טוטנהאם במחזור הראשון של ליגת האלופות, לא הצליחו הנראזורי להשיג אפילו נקודה במשחק הבית מול העולה החדשה, שמצידה הצליחה להשיג ניצחון ראשון מאז החזרה שלה לסרייה A. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-79 כשפדריקו דימרקו בעט מרחוק לפינה ומצא את סמיר הנדאנוביץ' חולם מעט. לוצ'יאנו ספאלטי הותיר את מאורו איקרדי על הספסל במחצית הראשונה והכניס אותו עם פתיחת השנייה, אבל זה לא הספיק ואינטר נותרה עם ארבע נקודות בלבד אחרי ארבעה מחזורים ועשויה להיות במרחק של שמונה נקודות מיובנטוס, אם זו תנצח מחר. זה ניצחון ראשון של פארמה בסן סירו מול אינטר מאז 1999.

עוד באותו נושא

רוברטו מאנצ'יני: "ידענו שיש בעיות בסגל הזה, אחרת היינו עולים למונדיאל"

לכתבה המלאה
לורנצו אינסינייה נאפולי. רויטרס
כוכב כדורגל. אינסינייה חוגג עם מרקו רוג/רויטרס

נאפולי - פיורנטינה 0:1

אחרי הפסד משפיל לסמפדוריה במחזור הקודם, 0:3, קרלו אנצ'לוטי ושחקניו חזרו למסלול הניצחונות אבל זה ממש לא היה קל. שלושה ימים לפני שהוא פותח את קמפיין ליגת האלופות מול הכוכב האדום בלגרד, אנצ'לוטי העלה הרכב חזק מאוד עם קאייחון מרטנס ואינסינייה, שבדקה ה-79 כבש את שער הניצחון עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי בישול יפה של מיליק המחליף. נאפולי נצמדה ליובנטוס המושלמת היחידה עם 9 נקודות מארבעה משחקים. עבור הסגולים זה היה הפסד ראשון אחרי שני ניצחונות ומשחק חסר.

משחקים נוספים

פרוזינונה - סמפדוריה 5:0
לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (10), ג'אנלוקה קרפארי (47), גרגואר דפרל (54 ו-86), דויד קובנצקי (83)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully