וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "ידענו שיש בעיות בסגל הזה, אחרת היינו עולים למונדיאל"

איטליה רשמה עוד הופעה מאכזבת והפעם נכנעה לפורטוגל. המאמן שביצע 9 שינויים בהרכב, תירץ: "אי אפשר לנצח בלי להבקיע. היו הרבה שחקנים חדשים". בונבנטורה: "יש לסגל הזה מספיק איכות"

רוברטו מאנצ'יני, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
איטליה נראית חסרת אונים תחתיו. מאנצ'יני/רויטרס

תיקו ביתי נגד פולין, הפסד לפורטוגל בחוץ ויותר מדי דקות של חוסר אונים. שני משחקים רשמיים ונקו'דה אחת בלבד - לא כך רצה רוברטו מאנצ'יני להתחיל את דרכו בנבחרת איטליה במסגרות הרשמיות.

שלושה ימים אחרי ה-1:1 המאוד לא משכנע נגד פולין בבולוניה, האזורי נכנעו אמש (שני) 1:0 לפורטוגל ויהיה להם קשה מאוד לסיים במקום הראשון בבית ג' בליגת האומות. מאנצ'יני אמנם העלה הרכב שכלל הרבה שחקנים צעירים וחסרי ניסיון, אבל איטליה היא לא נבחרת בה יש זמן לדיבורים על חילופי דורות ובנייה לטווח רחוק.

מאנצ'יני ביצע אתמול לא פחות מתשעה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו ביום שישי, ונדמה שהוא עדיין רחוק מאוד מלגבש נבחרת אמיתית. "לצערי אנחנו מבצעים טעויות ואנחנו חייבים להפחית אותן. צריך לכבוש שערים כדי לנצח, ככה שנצטרך למצוא פתרונות. כשהכושר הגופני שלנו ישתפר נראה יותר טוב, אבל הבעיה העיקרית שלנו היא בכיבוש שערים. ידענו שיש בסגל הזה, אחרת איטליה היתה מעפילה למונדיאל".

ג'אקומו בונבנטורה אמר: "זה הפסד מאוד מאכזב. עשינו הכל וניסינו לגרום לפורטוגל בעיות, אבל לא הצלחנו. אנחנו צריכים לעבוד, לשחק ביחד ולמצוא את הדרך הנכונה. אני חושב שלסגל הזה יש מספיק איכות בשביל להצליח".

עוד בנושא:

טורקיה חזרה מ-2:0 ל-2:3 גדול בשבדיה
רוסיה הביסה את צ'כיה 1:5 במשחק ידידות
קרואטיה מתכוננת לספרד ותסתפק בתיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully