וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאלה דה רוסי: "כסמל של רומא אין לי ברירה. אני רכוש האוהדים"

קפטן הג'אלורוסי ניסה להסביר את סוד החיבור יוצא הדופן בין הקבוצה לאוהדים: "זאת קבוצה מיוחדת עם סגנון שכבר נעלם. היו לי הזדמנויות לעזוב, אבל רק האוהדים מחליטים מי עוזב"

אתר רשמי

"אני סמל של רומא. אין לי ברירה. אני, דניאלה דה רוסי, ואני רכוש של אוהדי רומא", כך אמר קפטן הג'אלורוסי שיארחו מחר (ראשון, 13:30, ONE2) את קייבו במסגרת המחזור הרביעי של הליגה האיטלקית בראיון ל"איל רומניסטה". הקשר בן ה-35 נשאל על הקשר ההדוק בינו לבין המועדון והאוהדים, וניסה להסבירו: "זאת אחריות כבדה להיות סמל של הקבוצה הזאת, זאת קבוצה מיוחדת עם סגנון שכבר נעלם מהעולם. יש כאן חיבור יוצא דופן בין המועדון לקהל ולעיר. היו לי בעבר הזדמנויות לעזוב, קיבלתי הצעות טובות והמועדון רצה ואפילו היה צריך למכור בגלל המצב הכלכלי הרע שלו, אבל היה ברור לכולם שאני רכוש של אוהדי רומא ורק הם יחליטו אם אעזוב".

על העונה הקרובה אמר: "יש לנו קבוצה בריאה וחזקה של שחקנים טובים, אני רואה שהמועדון הולך קדימה עם מבט לעתיד. אני אמנם לא יהיה פה לעוד הרבה שנים, אבל אני אשמח לסיים את קריירת המשחק שלי עם תואר". דה רוסי הוא השני בשושלת הנוכחית של שחקני רומא ששיחקו כל חייהם ברומא. הקשר מתכוון לפרוש ברומא, בה גדל, בדיוק כפי שעשה פרנצ'סקו טוטי. הבא אחרי דה רוסי יהיה ככל הנראה הקפטן המשני אלסנדרו פלורנצי, שלמעט עונת השאלה לקרוטונה, גם כן שיחק ברומא כל חייו.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מריו באלוטלי: "זה ממש 'נחמד' לדעת עד כמה שונאים אותי באיטליה"
אנדראה פירלו: "לא אופתע אם פול פוגבה יחזור ליובנטוס"

דניאלה דה רוסי, שחקן רומא. רויטרס
למרות שהיו הצעות, הוא נשאר. דניאלה דה רוסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully