וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי: "זה ממש 'נחמד' לדעת עד כמה שונאים אותי באיטליה"

החלוץ האיטלקי, שספג ביקורת בארץ המגף על יכולתו ועל עודף המשקל, החליט להגיב בציניות: "מקווה שגם בתקופות טובות ישנאו אותי. עכשיו כולם מבינים מדוע איני רוצה לחזור לאיטליה"

צילום מסך

בווידאו: התגרה בין באלוטלי למאנצ'יני ב-2013

אחרי שספג לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה, מריו באלוטלי החליט להגיב ואף חשף לתקשורת האיטלקית את הסיבה לכך שאינו משחק בליגה המקומית. כזכור, חלוצה של ניס ספג ביקורת על יכולתו ב-1:1 המאכזב של הנבחרת נגד פולין, משחק בו קיבל מהמאמן רוברטו מאנצ'יני את חולצת ההרכב, אך נראה חלש ועייף והוחלף אחרי שעה בלבד. באיטליה וצרפת אף טענו שבאלוטלי חזר לאימוני ניס עם עודף משקל. באיטליה לא הבינו כיצד החלוץ פתח, שכן הוא שיחק פחות מ-80 דקות במצטבר מתחילת העונה במדי קבוצתו.

באלוטלי הגיב לתמונה שפורסמה ב"סקיי איטליה", בה הוא נראה כסופר מריו, אך בחר להתמקד בתגובות לתמונה אותן קרא: "אני חייב להגיד שזה ממש 'נחמד' לקרוא את התגובות ולדעת כמה שונאים אותי באיטליה", אמר בציניות, והמשיך: "אני מקווה שגם שדברים יצליחו ושאהיה טוב יותר ימשיכו לשנוא אותי - חשוב שתהיה המשכיות. הייתה סיבה בגללה לא רציתי לחזור לאיטליה, אני מניח שהיא מובנת כעת אחרי שכולכם ראיתם את התגובות אליי".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
פאולו דיבאלה לא מתרגש להיות על הספסל: "יש את כל העונה לפנינו"
רוברטו מאנצ'יני: "ידענו שיש בעיות בסגל הזה, אחרת היינו עולים למונדיאל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully