וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו דיבאלה לא מתרגש להיות על הספסל: "יש את כל העונה לפנינו"

החלוץ הארגנטינאי הוא הנפגע העיקרי בינתיים מבואו של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס, כשהוא ממעט לקבל דקות. לה ג'ויה לא נבהל: "השילוב עם כריסטיאנו עובד מצוין, אנחנו משתפרים"

אתר רשמי

המעבר של כריסטיאנו רונאלדו ליובנטוס לא הולך כל כך חלק ובינתיים, 270 דקות חלפו והכדורים של הפורטוגלי עוד לא פגשו את הרשת. הנפגע העיקרי מבואו של הפנומן הוא פאולו דיבאלה שממעט לקבל דקות העונה. הארגנטינאי אמנם פתח בהרכב במשחק הראשון העונה מול קייבו, אך מאז שיחק 10 דקות בלבד. ברקע, דיווחים מספרים שהיהלום עשוי לעבור לאנגליה או לספרד כבר בחלון ההעברות בינואר. אם כל זה לא מספיק, מאוריציו זאמפריני, הבעלים הססגוני של פאלרמו, קבוצתו הקודמת של דיבאלה, התבטא בעניין השבוע כשהתראיין ל-RMC. "פאולו חייב לשחק, אני רוצה לבכות שאני רואה אותו על הספסל. הוא חייב לעבור לספרד עוד העונה".

עוד בנושא
מאוריציו זאמפריני: "פאולו דיבאלה יעזוב את יובנטוס בינואר"
יורגן קולר: "כריסטיאנו רונאלדו? בקושי רואים אותו במשחקים מכריעים"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מחפש שער ראשון במדי הביאנקונרי. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

מי שמסרב להתרגש הוא דיבאלה עצמו שהתראיין לגזאטה דלו ספורט. "המעבר של כריסטיאנו לקבוצה עובד מצוין, אנחנו צריכים להתאמן יחד, אני לא מודאג, יש לנו את כל העונה לפנינו", אמר החלוץ. "כששמעתי שרונאלדו מגיע ליובנטוס הרגשתי בר מזל, אחרי שזכיתי לשחק ליאונל מסי בנבחרת ארגנטינה, עכשיו אני זוכה לשחק גם עם כריסטיאנו".

עוד באותו נושא

איטליה: שלוש נקודות הופחתו ממאזנה של קייבו בשל עבירות כלכליות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully