וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קולר: "כריסטיאנו רונאלדו? בקושי רואים אותו במשחקים מכריעים"

בלם העבר הגרמני של יובנטוס מפקפק ביכולותיו של הכוכב הפורטוגלי: "הוא מגיע רק כדי לכבוש את ה-1:4, עם פנדל, ורוצה שיריעו לו על כך". ברצאלי החמיא: "עכשיו יש לנו שחקן שיודע לנצח גמרים"

אתר רשמי

כריסטיאנו רונאלדו עדיין לא כבש במדי יובנטוס, אבל חבריו לקבוצה משוכנעים שהכדור הראשון שלו ברשת כבר נמצא מעבר לפינה, ושאחרי הראשון יגיעו רבים נוספים. בינתיים הגברת הזקנה מסתדרת היטב בלי הכיבושים של הפורטוגלי, שהיום קיבל מחמאות רבות מאנדראה ברצאלי.

הבלם שמשחק בקבוצה מטורינו מ-2011 ונחשב לאחד המנהיגים, אמר: "תענוג להתאמן עם רונאלדו. הוא משדר המון אנרגיה ותשוקה לעבודה קשה. הוא נותן ערך מוסף לחדר ההלבשה. מאוד התרשמתי מהאופן בו הוא מתאמן, בלי לוותר לעצמו על שום דבר. הוא לא מוכן להפסיד וזה אומר הרבה על האופי שלו והנחישות תמיד להיות מספר 1".

ברצאלי הוסיף: "אלו השנים הכי טובות של יובה, לפחות על הנייר, אבל מה שקורה על הדשא זה מה שחשוב. ליגת האלופות? בשנים האחרונות עבדנו כדי להיות ברמה של הקבוצות הכי טובות בעולם והוכחנו שמקומנו שם, למרות שהפסדנו בשני משחקי גמר. עכשיו יש לנו שחקן שיודע לנצח בגמרים".

עוד בנושא:

רונאלדו רותח ומאיים לתבוע אחרי שהשמיצו את בת זוגו
אשתו של איקרדי: "הקשר היחיד עם יובנטוס הוא הגולים שמאורו כבש נגדם"
מצא בית חדש: קלאודיו מרקיזיו חתם לשנתיים בזניט סנט פטרסבורג

שחקן יובנטוס, אנדראה ברצאלי. GettyImages
מתרשם מהפורטוגלי. ברצאלי/GettyImages

מי שמפקפק ביכולותיו של רונאלדו הוא יורגן קולר, בלם העבר הגרמני של יובנטוס. "יש שתי דעות לגבי האיכויות של רונאלדו", אמר אלוף העולם לשעבר. "הוא מחזיק בשיאים רבים, הוא זכה בתארים רבים וצריך להעריך אותו על כך. עם זאת, אני חייב לומר שאתה בקושי רואה אותו מופיע למשחקים מכריעים. הוא מגיע רק כדי לכבוש את ה-1:4, עם פנדל, ורוצה שיריעו לו על זה". קולר כיוון לגמר ליגת האלופות ב-2014, בו רונאלדו קבע 1:4 בפנדל מול אתלטיקו מדריד ואז חגג עם הורדת חולצה.

למרות הביקורת, קולר החמיא לרונאלדו על מוסר העבודה ואמר: "אני מדבר עם הרבה אנשים עליו. רק אלופים אמיתיים מוכנים לעבוד יותר, וזה תקף לגבי רונאלדו. זה ההבדל בין שחקנים מהטופ העולמי לשחקנים רגילים".

עוד באותו נושא

דיווח: יובנטוס תנסה לבצע טרייד בין מרסלו לאלכס סנדרו בינואר

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער בגמר ליגת האלופות. רויטרס
האירוע אליו התכוון קולר. כריסטיאנו רונאלדו בגמר 2014/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully