וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס תנסה לבצע טרייד בין מרסלו לאלכס סנדרו בינואר

חבר חדש לרונאלדו באיטליה? ב"טוטוספורט" טוענים שהגברת הזקנה תנסה לנצל את היחסים המתוחים בין המגן השמאלי של ריאל מדריד למאמנו לופטגי ותציע תמורתו את המגן הברזילאי שלה

שחקן ריאל מדריד מרסלו. GettyImages
יחבור לרונאלדו ביובנטוס? מרסלו/GettyImages

זה לא סוד שאחרי שהחתימה את כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס שואפת לצרף אליה עוד שחקן של ריאל מדריד - את מרסלו המגן השמאלי המצוין. ב"טוטוספורט" האיטלקי מדווחים שהיחסים המתוחים בין מרסלו למאמן שלו ג'ולן לופטגי והעובדה שזה נמצא בקשר רציף עם רונאלדו עשויים לסלול את דרכו לאיטליה כבר בינואר.

עוד בנושא:

אשתו של מאורו איקרדי: "הקשר היחיד עם יובנטוס הוא הגולים שמאורו כבש נגדם"
ג'ולן לופטגי על החתימה בריאל מדריד: "אין לי חרטות, הייתי עושה זאת שוב"
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט

שחקן ריאל מדריד לוקאס ואסקס, שחקן יובנטוס אלכס סנדרו. רויטרס
עשוי לעבור לריאל מדריד. אלכס סנדרו/רויטרס

ביובנטוס ינסו לנצל את המצב של מרסלו ועל פי הדיווח יציעו לאלופת אירופה את אלכס סנדרו בתמורה למרסלו וגורמים אצל הבלאנקוס הביעו עניין בטרייד הזה. יש לציין שעל פי החוקים החדשים של אופ"א, קבוצה יכולה לרשום שלושה שחקנים בסגל שלה שיוכלו לשחק בליגת האלופות בשלב הנוקאאוט גם אם הם שיחקו בקבוצה אחרת בשלב הבתים. זה אומר שגם מרסלו וגם אלכס סנדרו יוכלו לשחק בקבוצות החדשות שלהם, אם וכאשר הטרייד הזה ייצא לפועל.

מרסלו הוא אומנם המגן הברזילאי הבכיר, אבל אלכס סנדרו צעיר יותר (27) והתחיל את עונתו הרביעית במדי הגברת הזקנה עליה עבר מפורטו ב-2016. מרסלו (30) החל את עונתו ה-13 (!) בשורות הבלאנקוס עמם הוא זכה בכל תואר אפשרי. האם הוא יזכה השנה בליגת האלופות בפעם הרביעית ברציפות עם רונאלדו ביובנטוס? לא תסריט כזה בדיוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully