וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של מאורו איקרדי: "הקשר היחיד עם יובנטוס הוא הגולים שמאורו כבש נגדם"

וונדה נארה, המשמשת גם כסוכנת של החלוץ, סיפרה כי אלופת איטליה התעניינה בכוכב אינטר אך הוא דחה על הסף את האפשרות לחבור לזברות: "במצבים האלו הוא זה שמקבל את ההחלטות"

אתר רשמי

שמו של חלוץ אינטר מאורו איקרדי שב ועולה מדי תקופת העברות בשנים האחרונות כמועמד לעבור לקבוצה אחרת, שנחשבת בכירה יותר בכדורגל האירופי. רעייתו של החלוץ הארגנטינאי וונדה נארה המשמשת גם כסוכנת שלו סיפרה היום (שלישי) בחלון ההעברות האחרון הן אלופת איטליה יובנטוס והן סגניתה נאפולי התעניינו באפשרות לרכוש את החלוץ. עם זאת הדגישה נארה כי: "הקשר היחיד בין מאורו לבין יובנטוס היו שבעה שערים שהוא כבש נגדם".

נארה הוסיפה: "כריסטיאנו רונאלדו היה היעד העיקרי של יובנטוס והם אכן החתימו אותו, אבל מאורו בהחלט יכול היה להיות אלטרנטיבה ראויה מבחינתם, אבל מאורו הבהיר מיד שמבחינתו הנושא לא עומד על הפרק". על חלוקת התפקידים בינה לבין בעלה בנוגע לייצוג של איקרדי אמרה נארה: "אם נשיא של מועדון מסוים מתקשר אליי, אני עונה. אבל ההחלטה הסופית היא של מאורו".

בכל הנוגע לניסיונות של נאפולי לצרף את איקרדי לשורותיה אמרה נארה: "פגשתי את הנשיא שלהם (אורליו דה לורנטיס). הוא אדם מאוד נחמד. הם (נאפולי) אפילו הגישו הצעה לאינטר, אבל השחקן הוא זה שמחליט". איקרדי בן ה-25 מחזיק בחוזה בשורות הקבוצה ממילאנו עד קיץ 2021 עם סעיף יציאה של 112 מיליון יורו שתקף אך ורק עבור מועדונים מחוץ לאיטליה.

עוד בנושא
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
דיווח בספרד: משחק הליגה בין ג'ירונה לברצלונה ייערך במיאמי
ג'ולן לופטגי על החתימה בריאל מדריד: "אין לי חרטות, הייתי עושה זאת שוב"

שחקן אינטר מאורו איקרדי חוגג. רויטרס
המילה האחרונה היא שלו. איקרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully