וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: משחק הליגה בין ג'ירונה לברצלונה ייערך במיאמי

לאחר שהנהלת הליגה הספרדית חשפה כי היא חתמה על הסכם במסגרתו ישוחקו משחקי ליגה בארה"ב ובקנדה, ה"ספורט" דיווח כי המשחק הראשון ייערך ב-27 בינואר 2019 באצטדיון "הארד רוק". דיווח: "משא ומתן על משחק בין ברצלונה לאתלטיקו בחיפה בדצמבר"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

לאחר שהנהלת הליגה הספרדית חשפה כי היא חתמה על הסכם במסגרתו ישוחקו משחקי הליגה בארצות הברית ובקנדה, ה"ספורט" הספרדי מדווח היום (שלישי) שהמשחק הראשון שייערך על אדמת ארצות הברית יהיה בין ג'ירונה לברצלונה. על פי הדיווח, הוא ייערך באצטדיון "הארד רוק" במיאמי ב-27 בינואר והצפי הוא לאצטדיון מלא בקהל אמריקאי מקומי.

המשחק אמור להיות משחק בית של ג'ירונה, אך הוא ישוחק על פי הכתוב באצטדיונה של קבוצת הפוטבול מיאמי דולפינס, המכיל קצת יותר מ-64,000 מקומות. עוד נכתב כי ג'ירונה תאפשר לכ-1,500 מאוהדיה לטוס למיאמי על מנת לתמוך בקבוצה. אוהדים בעלי מנוי שלא יוכלו ללכת, יקבלו כרטיס חינם למשחק החוץ בקאמפ נואו נגד הקטלאנים, ואם לא ירצו ללכת גם אליו יקבלו 40 אחוז החזר על המנוי. ג'ירונה עשויה להרוויח מהמשחק, אם ייצא לפועל, סכום של כ-4 מיליון יורו.

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
היסטוריה: משחקי הליגה הספרדית ייערכו בארצות הברית וקנדה
ג'ולן לופטגי על החתימה בריאל מדריד: "אין לי חרטות, הייתי עושה זאת שוב"

אוהדי ג'ירונה. רויטרס
'יארחו' את ברצלונה במיאמי? אוהדי ג'ירונה/רויטרס

דיווח: "משא ומתן על משחק בין ברצלונה לאתלטיקו בחיפה בדצמבר"

דיווחים נוספים טוענים שברצלונה וליאונל מסי עשויים להגיע השנה למשחק בישראל. על פי דיווח של העיתונאי פרננדו צ'יס ב-TNT, "מתנהל משא ומתן על קיומו של משחק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד בחודש דצמבר באצטדיון העירוני בחיפה, וזאת בניסיון לפצות את ישראל".

כזכור, נבחרת ארגנטינה אמורה הייתה להגיע למשחק ידידות מול נבחרת ישראל ממש לפני הגביע העולמי, אך המשחק בוטל ימים ספורים לפני קיומו. ביטול המשחק גרם נזק כספי גדול, שהארגנטינאים ואביו של מסי הבטיחו שיחזירו ויפצו.

ביטול המשחק עורר סערה גדולה גם בישראל וגם בארגנטינה, כשהיו מעורבים לא מעט כוחות פוליטיים, כמו הרצון של שרת הספורט מירי רגב להעביר אותו לאצטדיון טדי בירושלים, והקריאה האלימה של יו"ר ההתאחדות לכדורגל של פלסטין ג'יבריל רג'וב להחרים את ארגנטינה ו"לשרוף חולצות של מסי".

בסופו של דבר, הארגנטינאים נכנעו ללחצים והחליטו לבטל את המשחק, גם מאחר שהוא הוסיף עומס ומסע מיותר ממש לפני פתיחת הטורניר היוקרתי ברוסיה. המפיק שאמור היה להביא את ארגנטינה, דני בנעים, סיפר בעבר על הקשר הקרוב שיצר עם אביו של מסי, וכזכור, הוא היה זה שעזר להביא את ברצלונה לישראל ב-2013 יחד עם מרכז פרס לשלום. יש לציין כי עידן עופר, איש העסקים הישראלי, הוא אחד מבעליה של אתלטיקו מדריד. עם זאת, לאתלטיקו וברצלונה, שתיים מהקבוצות הבכירות ביבשת, יש לוח זמנים צפוף ועמוס מאוד, וקשה לראות איך הן מצליחות להשחיל מסע מתוקשר ומתיש לארץ הקודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully