וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה: משחקי הליגה הספרדית ייערכו בארצות הברית וקנדה

הליגה הספרדית מרחיבה את קהל האוהדים שלה ופונה אל מעבר לים: לראשונה, משחקים רשמיים ייערכו מחוץ לאירופה. משחק ראשון צפוי לקרות עוד העונה. זהות הקבוצות עוד לא ידועה

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

בהודעה שהוציא היום (חמישי) סטפן רוס, הבעלים של קבוצת מיאמי דולפינס מה-NFL ושל אצטדיון "הארד רוק" במיאמי, ניתן אישור רשמי לכך שנחתם הסכם בין התאחדות הלה-ליגה הספרדית לבין חברת הבידור הבינלאומית "רלוונט". האישור להסכם מגיע לאחר מספר התבטאויות בנושא מצד חאבייר טבאס, נשיא ההתאחדות הספרדית. לפי ההסכם, לראשונה אי פעם, ייערכו משחקים רשמיים של הליגה הספרדית על אדמת ארה"ב וקנדה. ההסכם נחתם לתקופה בת 15 שנה, כאשר משחק הליגה ההיסטורי, הראשון בהיסטוריה מחוץ לאדמת אירופה, צפוי להיערך עוד השנה.

"אנחנו מחוייבים להפיץ את התשוקה לכדורגל בכל רחבי העולם", מסביר טבאס, "ואין ספק ששיתוף הפעולה הזה יוביל לצמיחה משמעותית בפופולריות של המשחק בארה"ב ובקנדה". מעבר לזה, כמובן שלספרדים אינטרס בחיזוק המותג. לצד המשחקים עצמם, ההסכם יוביל לעלייה בתחומים נוספים כמו הסכמי שיווק, משחקי ראווה, אקדמיות כדורגל ועוד. "זו נקודת ציון דרך", אומר אוסקר מאיו, מנהל קשרים בינלאומיים של לה-ליגה, "ההסכם הוא עתיד ורוד לא רק לכדורגל האמריקאי, אם כי גם לכדורגל הספרדי".

נכון לעכשיו, טרם צויינו הקבוצות שתיקחנה חלק במשחקים.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
ליאונל מסי: "בשנה שעברה הודחנו בצורה כואבת, עכשיו צריך לזכות בצ'מפיונס"
תואר שני העונה: ברצלונה הביסה 0:3 את בוקה ג'וניורס וזכתה בגביע גאמפר

ליאונל מסי, ברצלונה עם סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. GettyImages
קלאסיקו על אדמת ארצות הברית? מסי מול ראמוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully