וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולן לופטגי על החתימה בריאל מדריד: "אין לי חרטות, הייתי עושה זאת שוב"

המאמן התראיין לתחנת רדיו וסיפר על העזיבה את נבחרת ספרד: "זה היה הדבר הנכון לעשות". ואל תבנו על חיזוק: "יש סגל פנטסטי וננסה להתחרות על כל התארים, ויניסיוס יעמוד בציפיות"

ג'ולן לופטגי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
משתדל להתעסק רק בעתיד. לופטגי/רויטרס

את הקיץ שעבר עליו, ג'ולן לופטגי לא ישכח בקרוב. ימים ספורים לפני שאמור היה להדריך את נבחרת ספרד במונדיאל סיכם בריאל מדריד מבלי להודיע על כך להתאחדות הספרדית, פוטר לפני מה שאמור היה להיות רגע השיא בקריירה שלו, וראה מהבית את הנבחרת מספקת טורניר מאכזב מאוד.

אבל למאמן בן ה-51 אין חרטות. "קיבלתי החלטה, והייתי מקבל אותה שוב, אין לי חרטות", אמר בראיון לתחנת רדיו בספרד. "בשנים האחרונות ריאל מדריד הפכה גדולה עוד יותר, זה תמיד היה מועדון מיוחד, אבל כעת מדובר במועדון הגדול ביותר במאה ה-21. עבורי הכוונה תמיד היתה להדריך חבורת שחקנים לניצחון, ויש לי אתגר גדול בריאל. אני מקווה שלואיס אנריקה יצליח בנבחרת, תמיד אהיה אוהד שרוף, אבל נבחרת ספרד היא העבר. אנחנו מתקדמים רק בעתיד".

לופטגי דאג לשמור על עמימות מסוימת בכל הנוגע לפרטי המקרה המוזר והדרמטי: "אי אפשר לשלוט במה שנאמר, ניסיתי לעשות את הדברים בצורה הכנה ביותר. הכל קרה מאוד מהר ואני לא מעוניין לדבר על כך, מה שקרה הוא ביני ובין השחקנים. עשיתי את זה כי חשבתי שזה הדבר הנכון, רציתי להגיד כן לריאל מדריד וזה מה שעשיתי. זה היה מאוד אמוציונלי והקשיח אותי, אבל זה רק חלק מהחיים".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליאונל מסי: "ברצלונה יכולה להיות רגועה. אין שום סיבה שאעזוב"
דל פיירו מזהיר: "רונאלדו חייב ללמוד טוב יותר את הסרייה A"
רונאלדו, סלאח ומודריץ' המועמדים לתואר שחקן השנה של פיפ"א

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא היה טעם לדבר איתו. רונאלדו/רויטרס

כשנשאל האם שוחח עם כריסטיאנו רונאלדו שהיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון דיבר בעיקר על הסגל הנוכחי שיש לו - ולא, הוא דווקא לא משוכנע שדרוש חיזוק: "לא, רונאלדו כבר החליט לעזוב. כבר בתחילת דרכי אמרתי אילו שחקנים ארצה. חשבתי שהסגל שיש לנו פנטסטי, יש שחקנים טובים בכל העמדות ואנחנו מסוגלים להתחרות על תארים. תחילת העונה היתה בסדר, השגנו תשע נקודות, השחקנים צריכים לחזור כשירים מהפגרה. המטרה היא לזכות בכל התארים".

לבסוף, דיבר המאמן על צמד שועריו, קיילור נבאס וטיבו קורטואה, וילד הפלא ויניסיוס: "דיברתי עם שני השוערים באופן פרטי, לא אמרתי שאחד ישחק באלופות ואחד בליגה. נראה. ויניסיוס כישרון צעיר, וצירופו היה חכם מאוד. הוא יעמוד בציפיות, אבל לאט לאט. כרגע הוא נראה טוב מאוד. יש לו את האיכויות הדרושות לציפיות של ריאל מדריד והכדורגל האירופי. בינתיים הרגע הנכון לתת לו לשחק בקבוצה הראשונה לא הגיע, אבל זה יקרה".

עוד באותו נושא

ליאונל מסי: "ברצלונה יכולה להיות רגועה. אין שום סיבה שאעזוב"

לכתבה המלאה
ויניסיוס ג'וניור, ריאל מדריד, מול חואן מאטה, מנצ'סטר יונייטד. AP
יעמוד בציפיות. ויניסיוס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully