וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "ברצלונה יכולה להיות רגועה. אין שום סיבה שאעזוב"

הפרעוש בראיון מקיף: התוכנית לעתיד ("אשחק עד סוף החוזה, ואחליט יחד עם ברצלונה מה הלאה"), ריאל ("נחלשה עם עזיבת רונאלדו"), והתגובות הקיצוניות להפסדים ("לוקח כמה ימים להתאושש")

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
המטרה המיידית: זכייה בליגת האלופות/רויטרס

ליאו מסי נותר כוכב העל היחיד בליגה הספרדית ביום שאחרי כריסטיאנו רונאלדו, ונראה שהוא מרגיש בנוח מאוד עם המצב החדש. הערב (שני) הוא העניק ראיון לרדיו קטאלוניה, בו סיפק כמה פנינים, כולל הבטחה לעתיד והתייחסות למטרת העל של ברצלונה העונה: זכייה בליגת האלופות.

"בלי כריסטיאנו רונאלדו, ריאל רחוקה מלהיות פייבוריטית לזכות בליגת האלופות. אחרי שהוא עזב, היא פחות טובה. ובלי קשר, אני חושב שהגיע הזמן שלנו לזכות בליגת האלופות", אמר הפרעוש. "אני חושב שזאת צריכה להיות המטרה שלנו. יש לנו סגל נפלא ואנחנו מרגישים שאפשר לעשות את זה. הצטרפו הקיץ שחקנים מעולים. אנחנו לא אומרים את זה מהפה ולחוץ".

מסי הוסיף ש"בשלוש העונות הקודמות הודחנו בשלבים מוקדמים, והעונה האחרונה הייתה הכי גרועה, בעיקר בגלל האופן שבו הודחנו".

לאחר מכן, התייחס מסי לסוגיות בוערות נוספות.

עוד בנושא

מסי: "הגיע הזמן שנזכה בליגת האלופות, יש פה סגל פנטסטי"
ברצלונה הביסה את ווסקה 2:8 בקאמפ נואו, צמד לליאונל מסי

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם כריסטיאנו רונאלדו 2017. AP
ריאל נחלשה בלעדיו. מסי עם רונאלדו/AP

על עתידו: "יש לי הכל בברצלונה. הגעתי לכאן בגיל 13, ומאז ביליתי את שארית חיי בעיר. אני נמצא במועדון הגדול בעולם ובאחת הערים הטובות בעולם. אין שום סיבה שארצה ללכת לשום מקום אחר. אני רואה את עצמי משחק כדורגל עד סוף החוזה הנוכחי שלי, ואחר כך מחליט יחד עם בארסה אם אמשיך או לא. לא יודע מתי אפרוש, אבל מבטיח לאוהדי ברצלונה שאין להם מה לדאוג".

על המינוי לקפטן ברצלונה: "זה כבוד עצום עבורי. אני לא הולך לשנות את האופן שבו אני מתנהג על ומחוץ למגרש ומתכוון להישאר בדיוק אותו דבר. כבר הייתי קפטן משותף בעבר, ככה שאין סיבה שאשתנה. בתור קפטן, אני חושב שאני דומה לאנדרס אינייסטה".

על המחויבות לברצלונה: "אני מרגיש מזוהה עם ברצלונה. פויול, צ'אבי, אינייסטה, ועוד קפטנים מהעבר - כולנו גדלנו פה, יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם בנו טיאגו. AP
גם טיאגו הקטן כבר למד: לא מדברים עם מסי אחרי הפסדים/AP

על התחרותיות בליגת האלופות: "היו שנים שקרו לנו כל מיני דברים משונים ולא עמדנו במטרות שלנו. לפעמים סבלנו מחוסר מזל. לפעמים שיחקנו מכוער, והסתבכנו. והיום יחסי הכוחות מאוזנים יותר. יש קבוצות עם הרבה מאוד כסף שנותנות דחיפה גדולה".

על ההתרחשויות בשוק: "שחקנים היום מושפעים יותר מכסף מאשר הזדהות עם מועדון. מי שמציעה הכי הרבה כסף, בדרך כלל תקבל את השחקן שהיא רוצה. כבר אין את היוקרה של לשחק או בברצלונה או בריאל מדריד. קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, פריס סן ז'רמן, יובנטוס...אלו קבוצות עם המון כסף".

על התגובות שלו להפסדים: "לוקח לי לפעמים כמה ימים להתאושש מזה. אפילו טיאגו הבן שלי יודע שאחרי הפסד בברצלונה או בנבחרת ארגנטינה, לא מדברים איתי על זה. לפעמים הוא מזכיר לי את ההפסד ומיד מתקן את עצמו ואומר 'אוי, שכחתי, אסור לי לדבר על זה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully