וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "הגיע הזמן שנזכה בליגת האלופות, יש פה סגל יוצא מהכלל"

כוכב ברצלונה נצץ מול ווסקה, השתלט על פסגות סטטיסטיות נוספות וסימן את המטרה הבאה, על רקע הכישלונות האחרונים. מלקום נפצע באימון וייעדר כשבוע, סוארס יוצא נגד ה-VAR

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
אל חשש, מסי בסביבה/רויטרס

בדקה השלישית, הראה לוח התוצאות בקאמפ נואו על 0:1 מדהים לווסקה הקטנה, העולה החדשה והצנועה. בדקה ה-93, כשהשופט שרק לסיום, הראה לוח התוצאות על תוצאה הגיונית הרבה יותר, למען האמת: 2:8 לברצלונה. האלופה חזרה בגדול, שמרה על מאזנה המושלם וטיפה למקום הראשון על חשבון ריאל מדריד.

פתיחת העונה המוצלחת גרמה לאלופת הספרדית להאמין שביכולתה ללכת השנה עד הסוף גם בליגת האלופות, לאחר שהודחה ברבע הגמר שלוש פעמים ברציפות. "הגיע הזמן שנעשה את זה", אמר ליאונל מסי. "כבר הודחנו שלוש פעמים ברציפות ברבע, והפעם האחרונה היתה הגרועה מכולן. צריך לכוון לזכייה, כיאה לקבוצה שיש לנו כיום. יש פה סגל יוצא מהכלל ואנחנו יכולים לעשות את זה".

מלקום נפצע באימון הקבוצה, סובל מנקע קל בקרסול ואמור לשוב למגרשים בעוד כשבוע.

עוד בנושא:

לעמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ספרד: ברצלונה הביסה את ווסקה 2:8 בקאמפ נואו
גרמניה: שאלקה הפסידה 2:0 להרטה ברלין, רק 1:1 לר.ב. לייפציג
איטליה: פיורנטינה מושלמת אחרי 0:1 על אודינזה

שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה. רויטרס
גם הוא השתתף בחגיגה. אלבה/רויטרס

המספרים

* גם ה-2:8 הקודם בהיסטוריית לה ליגה נקבע בקאמפ נואו. זה קרה ב-19/3/1961, כשברצלונה הביסה את גראנדה. גם אז, שיחק במדיה שחקן בשם לואיס סוארס וגם הוא כבש צמד.

* הקטלאנים כבשו שביעייה או יותר לראשונה מאז אפריל 2017.

* מסי השתווה לקארים בנזמה כמלך שערי לה ליגה עד כה, עם ארבעה.

* לפרעוש יש גם ארבעה בישולים, ואמש הוא הגיע ל-250 בקריירה (212 בברצלונה, 38 בארגנטינה) ו-150 במסגרת הליגה הספרדית, יותר מכל שחקן אחר במאה ה-21. לואיס סוארס הרוויח ממנו הכי הרבה (28), לאחר מכן ניימאר (20) ופדרו (18).

* אחרי שלושה מחזורים, הארגנטינאי מוליך את לה ליגה בבעיטות (16) הזדמנויות שייצר (15), דריבלים שהשלים (12) ומסירות עומק מדויקות (8).

* מסי סופר רצף של 46 משחקי לה ליגה ללא הפסד. רק לשלושה שחקנים היה רצף ארוך יותר (אנדרס אינייסטה ראשון, עם 55).

* הפרעוש כבש מול 37 יריבות שונות בלה ליגה. רק מול שלוש לא מצא את הרשת: קאדיס, מורסיה וחרס.

* לואיס סוארס קטע בצורת של ארבעה משחקים רשמיים בברצלונה.

* ווסקה סיפקה לא פחות מ-19 מסירות לפני שכבשה את השער הסנסציוני בדקה השלישית - הכי הרבה מסירות למהלך שהסתיים ברשת של ברצלונה בקאמפ נואו מאז עונת 2005/06.

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה הביסה את ווסקה 2:8 בקאמפ נואו

לכתבה המלאה

התגובות

ארנסטו ואלוורדה: "אנחנו מרוצים, ספגנו שערים אבל דברים כאלה יכולים לקרות. יצרנו הרבה הזדמנויות אחרי שספגנו את השער המוקדם, ולא הבחנו בלחץ. ווסקה נתנה כל מה שיש לה. אנחנו יודעים שיש לנו שחקנים שמבינים אחד את השני היטב, משחק ההתקפה זורם וזה טוב לנו. אחרי הפגרה יהיו המון משחקים, אז ננסה להעניק מנוחה לכל השחקנים".

לואיס סוארס: "השערים שלי פחות חשובים, מה שחשוב זה לעזור לקבוצה ולנצח. לאט לאט אנחנו נכנסים לקצב. התחלנו קצת רדומים, אבל ווסקה אילצה אותנו להגיב. תמיד חשוב להיות במקום הראשון, אבל העונה רק התחילה ונהיה מוכנים למה שרק יגיע. כשיש ספקות בנוגע לשערים עם ה-VAR, מאבדים חשק לחגוג. זו מכה לאושר, כבר אי אפשר לטעות כי הכל כל כך מחושב".

ג'ורדי אלבה, שהיה מצוין, התייחס בסיום לכך שלא זומן לנבחרת ספרד: "זה הפתיע אותי שלא פנו אלי כפי שרציתי, אבל זו החלטה של המאמן ואצטרך לכבד אותה. אני לא יודע למה לא זומנתי, כשאני לא טוב אני יודע את זה, וגם כשאני טוב אני יודע. חזרתי לנבחרת הלאומית לא תלויה בי, אלא במאמן. מעולם לא אמרתי משהו רע על לואיס אנריקה, ומערכת היחסים בינינו לא רעה. מעולם לא אמרתי או חשבתי שהוא מאמן רע, נהפוך הוא, רק אמרתי שאני רוצה לקבל יותר דקות".

המאמן המפסיד לאו פרנקו: "זה לא קל לספוג כל כך הרבה שערים במשחק אחד, אבל יש לי הרבה דברים חיוביים לקחת מהמשחק הזה. מדובר בקבוצה הטובה בעולם ואני מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה שלנו".

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. GettyImages
מסכימים איתו? סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully